Gå til innhold

Smarttelefon - noe herk?

Anbefalte innlegg

Det reklameres med at smarttelefoner er noe "alle" bør ha. Det er bare det at de fleste jeg kjenner som har kjøpt seg smarttelefon, har angret. Det er bare noe herk med telefonen. Den funker ikke slik den skal, de får ikke meldinger som er blitt sendt, ser ikke om folk har ringt, osv.

Flere av dem har plukket fram den vanlige mobilen sin igjen, og bruker den isteden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357484-smarttelefon-noe-herk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

iPhone er smarttelefon, ikke sant?

Uansett er iPhonen den beste telefonen jeg noen gang har hatt :)

Enig :). De fleste andre telefoner må man ha en viss opplæring i å bruke. Husker en Sony-Ericsson-telefon jeg engang hadde (tidlig smarttelefon); der var det helt nødvendig å lese manual for å få fullt utbytte av telefonen.

På iPhone er opplæring helt unødvendig, og det er ikke fordi telefonen har færre muligheter :-).

Enig :). De fleste andre telefoner må man ha en viss opplæring i å bruke. Husker en Sony-Ericsson-telefon jeg engang hadde (tidlig smarttelefon); der var det helt nødvendig å lese manual for å få fullt utbytte av telefonen.

På iPhone er opplæring helt unødvendig, og det er ikke fordi telefonen har færre muligheter :-).

Nemlig. Den er veldig intuitiv ;)

Ikke enig. Jeg elsker HTC'n min (Android)

Jeg kjenner ca. 20 personer som har byttet til smarttelefon i løpet av det siste året. Kun en av dem angret og gikk tilbake til den gamle.

Det hører med til historien at telefonen hun kjøpte var en billig, dårlig utgave som jeg også syntes var lite brukervennlig.

Annonse

Min Iphone har fungert perfekt siden jeg kjøpte den for rundt 1 måned siden. Jeg trodde den skulle være artig, men den er langt utover artig. Den er også ekstremt praktisk, og det er knapt grenser for hva den kan gjøre. Nå har jeg en fullgod pc, gps, musikkspiller og treningspartner i lomma til enhver tid.

De av vennene dine som ikke får opp telefonnummer har nok Tele2. De holder til i Sverige, og du vil (i hvert fall med Iphone) bli nødt til å legge inn alle telefonnummer 2 ganger (med og uten +47 foran).

Min Iphone har fungert perfekt siden jeg kjøpte den for rundt 1 måned siden. Jeg trodde den skulle være artig, men den er langt utover artig. Den er også ekstremt praktisk, og det er knapt grenser for hva den kan gjøre. Nå har jeg en fullgod pc, gps, musikkspiller og treningspartner i lomma til enhver tid.

De av vennene dine som ikke får opp telefonnummer har nok Tele2. De holder til i Sverige, og du vil (i hvert fall med Iphone) bli nødt til å legge inn alle telefonnummer 2 ganger (med og uten +47 foran).

''Jeg trodde den skulle være artig, men den er langt utover artig.''

:D

Kunne fortalt det til deg, jeg. Men det er noe med å erfare ting selv. :)

iPhone kan du gi til oldemor, og ho vil skjønne hvordan den fungerer. :)

''Jeg trodde den skulle være artig, men den er langt utover artig.''

:D

Kunne fortalt det til deg, jeg. Men det er noe med å erfare ting selv. :)

Jeg fant for øvrig ut en ganske artig ting som du sikkert er klar over. Etter noen år med vanlige telefoner, blir man litt bortskjemt med god batterikapasitet. Jeg syntes Iphonen slukte strøm, og jeg måtte nok lade den opp minst annen hver natt i starten.

Jeg har rundt 10 Apps med stedstjenester, og fant ut at jeg skulle skru av de jeg ikke brukte, og heller skru dem på når jeg trenger dem, så jeg skrudde av alle unntatt Yr.

Da holdt den i 5 døgns standby + rundt 12 timers bruk. Det er ikke galt. :)

Jeg fant for øvrig ut en ganske artig ting som du sikkert er klar over. Etter noen år med vanlige telefoner, blir man litt bortskjemt med god batterikapasitet. Jeg syntes Iphonen slukte strøm, og jeg måtte nok lade den opp minst annen hver natt i starten.

Jeg har rundt 10 Apps med stedstjenester, og fant ut at jeg skulle skru av de jeg ikke brukte, og heller skru dem på når jeg trenger dem, så jeg skrudde av alle unntatt Yr.

Da holdt den i 5 døgns standby + rundt 12 timers bruk. Det er ikke galt. :)

Har oppdaga det samme, men jeg gidder ikke slå de av og på - så jeg lader ca annen hver dag. Blir en vane det også. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...