Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har bare ett og jeg skriver aldri anonyme innlegg lenger. Gidder ikke lenger, det spiller ingen rolle om dere vet hvem jeg er, for så viktig er jeg ikke. 0 Siter
MHC Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Har bare ett, men der har hendt at jeg har brukt et annonymt nick i tilfelle noen kjenner meg her inne. Har tross alt vært med i over 12 år! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Bare ett. Jeg hadde et anonymt i tillegg i begynnelsen av graviditeten med Datra før jeg "kom ut av skapet". 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har egentlig bare et, men har hatt flere opp gjennom tidene som jeg har byttet pga jeg ble lei og som jeg har sluttet å bruke. Så jeg har egentlig vært på dol noen år selv om nicket er ganske nytt. men nå tenker jeg på å skifte igjen, rett og slett fordi jeg føler at vizzvazz høres litt viss vass ut ;-) Men da må jeg finne et så bra nick at jeg velger å beholde det for alltid 0 Siter
Gjest tre heile og en halv Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Har et "fast" som blir brukt i ny og ne, men eller har jeg et nytt nick omtrent for hvert innlegg (bortsett fra i samme tråd). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har ingen kontroll på hvor mange nick jeg har. Burde nok kutte ned på antall nick da jeg flere ganger har tatt meg i å krangle med meg selv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har ingen kontroll på hvor mange nick jeg har. Burde nok kutte ned på antall nick da jeg flere ganger har tatt meg i å krangle med meg selv. LOL Men da kommer vel Webmaster med pekefingeren! 0 Siter
Holmes Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 LOL Men da kommer vel Webmaster med pekefingeren! ''Men da kommer vel Webmaster med pekefingeren'' Men da kommer SDD med langfingeren! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 LOL Men da kommer vel Webmaster med pekefingeren! Forutsatt at jeg ikke er webbis. 0 Siter
Angustia Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Har et "fast" som blir brukt i ny og ne, men eller har jeg et nytt nick omtrent for hvert innlegg (bortsett fra i samme tråd). ''Har et "fast" som blir brukt i ny og ne, men eller har jeg et nytt nick omtrent for hvert innlegg (bortsett fra i samme tråd).'' Hvorfor det, egentlig? Spør av nysgjerrighet da jeg er relativt ny på nettforum. Det skal mye til for å finne ut hvem du er, og det må i så fall være for spesielt interesserte? For min del spiller det ingen rolle om du heiter Anne Hansen, er 24 år, bor på Sunndalsøra og jobber i barnehage eller heiter Hassan Ahmed, er 61 år, bor i Oslo og jobber som overingeniør. (Eksempler tatt ut fra det blå). Det viktigste her inne er vel det vi skriver, og at vi kan stå for det? 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har egentlig bare et, men har hatt flere opp gjennom tidene som jeg har byttet pga jeg ble lei og som jeg har sluttet å bruke. Så jeg har egentlig vært på dol noen år selv om nicket er ganske nytt. men nå tenker jeg på å skifte igjen, rett og slett fordi jeg føler at vizzvazz høres litt viss vass ut ;-) Men da må jeg finne et så bra nick at jeg velger å beholde det for alltid Mynickforever .? ) 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har ingen kontroll på hvor mange nick jeg har. Burde nok kutte ned på antall nick da jeg flere ganger har tatt meg i å krangle med meg selv. Og jeg som trodde du var skinnhellig ) 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Har bare ett, men der har hendt at jeg har brukt et annonymt nick i tilfelle noen kjenner meg her inne. Har tross alt vært med i over 12 år! Wow, 12 år!! Har vært her i en 3. del av dine år, men har ikke sett nicket ditt? Har visst ikke hengt her nok ) 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har bare ett og jeg skriver aldri anonyme innlegg lenger. Gidder ikke lenger, det spiller ingen rolle om dere vet hvem jeg er, for så viktig er jeg ikke. Jøss, du er tøff. Ikke ironi, altså!! 0 Siter
Gjest Tullenick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 LOL Men da kommer vel Webmaster med pekefingeren! Kan webmaster se det med én gang, om en bruker flere nick i samme tråd? En liten test her. Hilsen MultipleNick ) 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Kan webmaster se det med én gang, om en bruker flere nick i samme tråd? En liten test her. Hilsen MultipleNick ) Webmaster ser alt, hører alt, kan alt og tar alltid riktige avgjørelser. Var det noe mer? 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Webmaster ser alt, hører alt, kan alt og tar alltid riktige avgjørelser. Var det noe mer? Hehe, den er grei Ingenting mere, nei! *Leeeer* Skal forsøke å være snill heretter ) 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Mellom 30 og 40 vil jeg tro. Men alle er ikke daglig bruk... 0 Siter
Gjest var mitt svar i dag Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 ''Har et "fast" som blir brukt i ny og ne, men eller har jeg et nytt nick omtrent for hvert innlegg (bortsett fra i samme tråd).'' Hvorfor det, egentlig? Spør av nysgjerrighet da jeg er relativt ny på nettforum. Det skal mye til for å finne ut hvem du er, og det må i så fall være for spesielt interesserte? For min del spiller det ingen rolle om du heiter Anne Hansen, er 24 år, bor på Sunndalsøra og jobber i barnehage eller heiter Hassan Ahmed, er 61 år, bor i Oslo og jobber som overingeniør. (Eksempler tatt ut fra det blå). Det viktigste her inne er vel det vi skriver, og at vi kan stå for det? Tja, jeg er ikke vedkommende som du spør, men noen av oss bruker jo dol som en spør- og svartjeneste. Vi spør når vi lurer på noe, og svarer når vi kan bidra med noe. Det går på sak fra gang til gang, og vi har ikke behov for å lage oss noen identitet her inne i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.