nick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Ett. Har hatt et annet nick, men det har ikke vært i bruk på mange år. De to delte få interesser og snakket ikke med hverandre. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har ett, det som står her nå. Før het jeg LucySky, før det - for mange år siden - var jeg Selje. Når jeg spør om noe medisinsk anonymiserer jeg meg helt. En sjelden gang trenger jeg noe i forbindelse med jobben min, og da kaller jeg meg det jeg er der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har ett, det som står her nå. Før het jeg LucySky, før det - for mange år siden - var jeg Selje. Når jeg spør om noe medisinsk anonymiserer jeg meg helt. En sjelden gang trenger jeg noe i forbindelse med jobben min, og da kaller jeg meg det jeg er der. Nei, er det du som var LucySky, det skjønte jeg aldri. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jøss, du er tøff. Ikke ironi, altså!! Jeg har heller ikke utlevert meg så voldsomt heller da, det er mye folk her inne ikke vet om meg. Selv om jeg har skrevet nesten like mange innlegg som SDD og Sør ;o) 0 Siter
tonie Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Bare dette ene faste. Hvis jeg må skrive noe veldig privat finner jeg på et nick for anledningen. Hadde et annet nick de to, tre første årene jeg var her. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Tidligere anonymiserte jeg innimellom, men nå kan jeg ikke huske sist jeg brukte noe annet enn Kaiya. 0 Siter
Holmes Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Har bare ett fast, men har brukt noen andre i noen få situasjoner. Men det er sjelden. Jeg tror jeg brukte Holmes helt fra jeg registrerte meg for 12-13 år siden (har litt dårlig hukommelse), men jeg vet at jeg brukte et annet når jeg var på småprat. 0 Siter
Ablegøyer Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Webmaster ser alt, hører alt, kan alt og tar alltid riktige avgjørelser. Var det noe mer? Webmaster hellig. Han ser og hører alt. 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har heller ikke utlevert meg så voldsomt heller da, det er mye folk her inne ikke vet om meg. Selv om jeg har skrevet nesten like mange innlegg som SDD og Sør ;o) Jeg ble litt paff da jeg sannsynligvis ble gjenkjent her en gang. Den som kjente meg igjen oppgav aldri sin identitet, aner ikke hvem. Etter det har jeg byttet litt på signaturen, kan man si. Er det mulig å telle antall innlegg, eller? Mener - står det noen plass? Gjelder det pr nick, eller pr registrert e-postadresse? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg ble litt paff da jeg sannsynligvis ble gjenkjent her en gang. Den som kjente meg igjen oppgav aldri sin identitet, aner ikke hvem. Etter det har jeg byttet litt på signaturen, kan man si. Er det mulig å telle antall innlegg, eller? Mener - står det noen plass? Gjelder det pr nick, eller pr registrert e-postadresse? Det gikk an før, jeg tror ikke det går nå. Og uansett vil bare de innleggene man har skrevet under samme nick komme opp og ikke så lenge man har vært her men fra tre omlegginger siden. 0 Siter
fresja Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har bare et nick, men det hender en sjelden gang at jeg underskriver med noe annet.Har også et ord som jeg bruker i debatert om et spesielt tema, som dukker opp med ujevne mellomrom. Rart ingen har kapret det som fast nick enda. 0 Siter
Angustia Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Tja, jeg er ikke vedkommende som du spør, men noen av oss bruker jo dol som en spør- og svartjeneste. Vi spør når vi lurer på noe, og svarer når vi kan bidra med noe. Det går på sak fra gang til gang, og vi har ikke behov for å lage oss noen identitet her inne i det hele tatt. Ok, i det tilfellet skjønner jeg det :-) Vi bruker nok denne tjenesten litt forskjellig, ja. 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Tja, jeg er ikke vedkommende som du spør, men noen av oss bruker jo dol som en spør- og svartjeneste. Vi spør når vi lurer på noe, og svarer når vi kan bidra med noe. Det går på sak fra gang til gang, og vi har ikke behov for å lage oss noen identitet her inne i det hele tatt. Og ditt svar i dag var et godt svar ) 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Ok, i det tilfellet skjønner jeg det :-) Vi bruker nok denne tjenesten litt forskjellig, ja. Bare litt nyskjerrig; hvordan bruker du DOL da? Trodde "alle" brukte forumet på den måten, jeg, slik som "var mitt svar i dag" beskriver. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Bare litt nyskjerrig; hvordan bruker du DOL da? Trodde "alle" brukte forumet på den måten, jeg, slik som "var mitt svar i dag" beskriver. ) Mange av oss som er på DOL bruker nettstedet som en plass der en treffer "venner" (selv om en ikke har truffet dem i virkeligheten), der en kan kjase og prate om fornuftige ting og ufornuftige ting - der en kan få ut frustrajon og bekymringer - og der en kan lære om andre menneskers situasjoner og utfordringer. Jeg synes det er enklere å forholde meg til faste nick som en vet litt mer om enn akkurat det som står i en bestemt tråd - fordi da forstår en den andre bedre. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har bare ett nick, men det har hendt noen få ganger at jeg har brukt anonymt nick dersom jeg enten har skrevet noe veldig privat/intimt - eller at det har handlet om en situasjon som kunne være veldig gjenkjennelig dersom noen jeg kjente hadde lest det jeg hadde skrevet. Hadde et annet nick de to første årene jeg var her (99 og 2000), men har hatt prust som nick i årevis nå. 0 Siter
Angustia Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Bare litt nyskjerrig; hvordan bruker du DOL da? Trodde "alle" brukte forumet på den måten, jeg, slik som "var mitt svar i dag" beskriver. ) ''Bare litt nyskjerrig; hvordan bruker du DOL da? Trodde "alle" brukte forumet på den måten, jeg, slik som "var mitt svar i dag" beskriver. )'' Hmm, si det - må tenke meg om i en sein nattetime... Jeg bruker også DOL som en spørsmål - svar - tjeneste, men også til småprat og meiningsutvekslinger. Altså alt fra kattehistorier til hijabdebatt. Da jeg ikke er på Facebook eller er bevandra på andre nettfora, syns jeg det er hyggelig å kjenne igjen ulike nick. Jeg har nok av venner og bekjente i RL, så det er ikke der det ligger - men det er koselig å ha virtuelle "bekjente" også som man kan ha "kontakt" med når det passer. Ergo skriver jeg under samme nick her inne, men hadde nok skifta om jeg skulle stilt et intimt spørsmål av noe slag. Dette blei veldig diffust og usammenhengende, føler jeg, men trykker på "send-knappen" og kryper til sengs :-) 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 ''Bare litt nyskjerrig; hvordan bruker du DOL da? Trodde "alle" brukte forumet på den måten, jeg, slik som "var mitt svar i dag" beskriver. )'' Hmm, si det - må tenke meg om i en sein nattetime... Jeg bruker også DOL som en spørsmål - svar - tjeneste, men også til småprat og meiningsutvekslinger. Altså alt fra kattehistorier til hijabdebatt. Da jeg ikke er på Facebook eller er bevandra på andre nettfora, syns jeg det er hyggelig å kjenne igjen ulike nick. Jeg har nok av venner og bekjente i RL, så det er ikke der det ligger - men det er koselig å ha virtuelle "bekjente" også som man kan ha "kontakt" med når det passer. Ergo skriver jeg under samme nick her inne, men hadde nok skifta om jeg skulle stilt et intimt spørsmål av noe slag. Dette blei veldig diffust og usammenhengende, føler jeg, men trykker på "send-knappen" og kryper til sengs :-) Hehe, jeg forstod godt hva du mente ) I grunnen bruker jeg også forumet sånn, tenkte bare ikke så langt tidligere i kveld. Sove godt ) 0 Siter
Gjest MultipleNick Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Mange av oss som er på DOL bruker nettstedet som en plass der en treffer "venner" (selv om en ikke har truffet dem i virkeligheten), der en kan kjase og prate om fornuftige ting og ufornuftige ting - der en kan få ut frustrajon og bekymringer - og der en kan lære om andre menneskers situasjoner og utfordringer. Jeg synes det er enklere å forholde meg til faste nick som en vet litt mer om enn akkurat det som står i en bestemt tråd - fordi da forstår en den andre bedre. Skjønner Selv om jeg i grunnen ikke har noen faste "venner" her. Så føler jeg at jeg "kjenner" noen av dere sånn litt Ser den med å bruke fast nick, men liker ikke tanken på å bli gjenkjent, så bytter av og til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.