Gå til innhold

Noen med erfaring med brist i ribbein?

Anbefalte innlegg

Du burde leie hauger av dramafilmer de neste dagene - her filmer du absolutt ikke ler av. :)

''Du burde leie hauger av dramafilmer de neste dagene - her filmer du absolutt ikke ler av. :)''

Ja, det er slike filmer jeg pleier å se, i tillegg til (delvis ufrivillig) barnefilmer og enkelte komedier...

Men er det mindre vondt (i ribbeinet) å gråte, tro? Jeg har nemlig en lei tendens til det. Når jeg ser rystende dokumentarer på TV og feller noen tårer, kommer det fra tenåringen: "Men mamma, dahh!!"

Jaja, det blir vel folk av han også :-D Men det var way off topic..

Fortsetter under...

Takk for medfølelsen og for at du er så streng og kompromissløs - jeg trenger faktisk det! God helg til deg :-)

God helg til deg også:-)

Du må være helt røykfri innen nyttår! Jeg kan være superegoet ditt noen uker og stadig gi deg dårlig samvittighet for røykingen...*s*

Kan du ikke bare fjerne ribbeinet? Det var jo veldig populært en stund.

Men fra alvor til spøk: Jeg har en del hoste sittende igjen etter forkjølelsen, og jeg hostet på meg en strekk på baksiden av kneet i går. Heldigvis var det ok da jeg sto opp. Det er første gang jeg har hosta på meg en strekk i beinet, så nå begynner jeg å lure på om jeg er i ferd med å eldes.

Jeg ser bedreviterne ber deg slutte å røyke, og det er vel og bra, det, men jeg for min del synes det er mer nærliggende å be deg slutte å hoste.

''Jeg ser bedreviterne ber deg slutte å røyke, og det er vel og bra, det, men jeg for min del synes det er mer nærliggende å be deg slutte å hoste.

''

Langsiktige mål er de viktigste, SDD. Langsiktige mål...

Det er forøvrig litt ufint å kalle folk bedrevitere nå i adventstiden. Alle må være snille nå rett før jul!

Annonse

Kjempevondt ved bevegelse, vondt å smile i ca 2 uker, deretter bedre. Etter ei stund fikk jeg igjen litt vondere uten om jeg vet om dette er normalen.

''Etter ei stund fikk jeg igjen litt vondere uten om jeg vet om dette er normalen.''

Jo, det er vel det vanlige. Først bedre, så verre, og så bedre etterhvert. Vondest etter 2 uker, var det sånn tro?

Tusen takk, Jubalong! Ja, jeg jobber med røykeslutt og håper jeg snart er i mål. Det er jo en gylden anledning nå som jeg ikke har røyka på fleire dager..

Takk for omtanken, og god helg :-)

Så flott at du ikke har røyket på flere dager!!! Du er kjempeflink :)

Og så får du bare ta tiden til hjelp, og ikke se på så mange komedier som fremkaller latterkramper :)

God helg :D

Foreslår at du setter deg som mål å se alle sesongene av Six feet under i jula. Du kommer ikke til å le..

''Foreslår at du setter deg som mål å se alle sesongene av Six feet under i jula. Du kommer ikke til å le..''

Det var faktisk et godt tips, cathlin! Har bare sett et par episoder før, og det virker som er meget god serie.

God helg til deg også:-)

Du må være helt røykfri innen nyttår! Jeg kan være superegoet ditt noen uker og stadig gi deg dårlig samvittighet for røykingen...*s*

''Du må være helt røykfri innen nyttår!''

Jada, masa :-/ Likte forresten at du skreiv "innen" nyttår, for nyttårsforsetter mista jeg trua på for mange år siden...

''Jeg kan være superegoet ditt noen uker og stadig gi deg dårlig samvittighet for røykingen...*s*''

Takker ja til et strålende tilbud; trenger virkelig et styrka superego for tida :-)

Annonse

Ikke? Hvis hun spoler forbi selve dødsfallet i starten, så kanskje. Der var det mye bra, såvidt jeg husker:)

Sikkert mye bra, men når man ser mange episoder etter hverandre med dødsfall etter dødsfall og den triste familien og alt det trist-stilledramatiske og usagte som hender så ble i alle fall jeg nedtrykt. Og alle de triste menneskene og trist-tragiske ansiktsuttrykkene.

''Du må være helt røykfri innen nyttår!''

Jada, masa :-/ Likte forresten at du skreiv "innen" nyttår, for nyttårsforsetter mista jeg trua på for mange år siden...

''Jeg kan være superegoet ditt noen uker og stadig gi deg dårlig samvittighet for røykingen...*s*''

Takker ja til et strålende tilbud; trenger virkelig et styrka superego for tida :-)

Åh, så bra at du kan ta henne en stund!

''Foreslår at du setter deg som mål å se alle sesongene av Six feet under i jula. Du kommer ikke til å le..''

Det var faktisk et godt tips, cathlin! Har bare sett et par episoder før, og det virker som er meget god serie.

Hvis jeg hadde kjent deg i RL kunne du lånt og egentlig bare overtatt alle sesongene hos meg;-) Jeg er ferdig med dem.

''Slutt med røykinga.''

Jepp, er nesten i mål :-) Nå frister det ikke veldig, så jeg utnytter det så godt jeg kan. Sjølskryt: På udisiplinerte dager røyker jeg maks to om dagen - *stolt*!

Det er en jævlig bra anledning! Vondt kommer det til å gjøre i en god stund fremover. Brystkassa er involvert i det meste. En latter er rene torturen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...