Gjest slutte med? Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg bruker av og til desinfiserende krem når jeg er på offentlige steder. Nå har jeg flere sår på hendene. Leste at slik krem ikke skal i sår. Jeg har ofte smurt på sår hud selv om det har svidd litt. Hvilken skade kan det ta? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Ikke noen andre enn at det svir mener jeg. 0 Siter
Gjest grumsa Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 At sårene ikke gror slik de skal, fordi du også dreper de bakteriene som hjelper til ved sårheling. Det var i hvertfall det jeg fikk beskjed om når jeg spurte om jeg skulle desinfisere et sår jeg fikk ved fjerning av hyperpigmentering. Skulle kun bruke saltvann for rensing om nødvendig. 0 Siter
Gjest grumsa Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 At sårene ikke gror slik de skal, fordi du også dreper de bakteriene som hjelper til ved sårheling. Det var i hvertfall det jeg fikk beskjed om når jeg spurte om jeg skulle desinfisere et sår jeg fikk ved fjerning av hyperpigmentering. Skulle kun bruke saltvann for rensing om nødvendig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.