Gjest Julegleder Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Elsker julefilmer, hvilken er din favoritt? Min må være http://www.imdb.com/title/tt0038650/ 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 "It's a wonderful life" har jeg bare hørt om, men aldri sett. "Tre nøtter til Askepott" er et must å se hver julaften. Av nyere filmer vil jeg trekke fram "Love Actually". (og så oppfrodrer jeg folk til å skrive tittelen på filmen og ikke bare lenke, da går det fortere å lese tråden *S*) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 "It's a wonderful life" har jeg bare hørt om, men aldri sett. "Tre nøtter til Askepott" er et must å se hver julaften. Av nyere filmer vil jeg trekke fram "Love Actually". (og så oppfrodrer jeg folk til å skrive tittelen på filmen og ikke bare lenke, da går det fortere å lese tråden *S*) ''Av nyere filmer vil jeg trekke fram "Love Actually".'' Min favoritt også 0 Siter
Gjest Julegleder Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 "It's a wonderful life" har jeg bare hørt om, men aldri sett. "Tre nøtter til Askepott" er et must å se hver julaften. Av nyere filmer vil jeg trekke fram "Love Actually". (og så oppfrodrer jeg folk til å skrive tittelen på filmen og ikke bare lenke, da går det fortere å lese tråden *S*) Takk for tips. Love Actually må jeg se! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 The nightmare before christmas. ''The nightmare before christmas.'' Ja, den er en av favorittene her hjemme... 0 Siter
Gjest serlite Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 "It's a wonderful life" har jeg bare hørt om, men aldri sett. "Tre nøtter til Askepott" er et must å se hver julaften. Av nyere filmer vil jeg trekke fram "Love Actually". (og så oppfrodrer jeg folk til å skrive tittelen på filmen og ikke bare lenke, da går det fortere å lese tråden *S*) ''(og så oppfrodrer jeg folk til å skrive tittelen på filmen og ikke bare lenke, da går det fortere å lese tråden *S*)'' Da vil jeg oppfordre til å gjøre begge deler, så er det mye enklere å se hvilken film det er enn om vi må søke den opp selv *S* 0 Siter
Gjest lanah Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Hjelp, det er juleferie. Med Chevy Chase. Den må jeg se år etter år:) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 ''(og så oppfrodrer jeg folk til å skrive tittelen på filmen og ikke bare lenke, da går det fortere å lese tråden *S*)'' Da vil jeg oppfordre til å gjøre begge deler, så er det mye enklere å se hvilken film det er enn om vi må søke den opp selv *S* Ja, jeg har ikke bedt folk om ikke å legge inn lenke :-) 0 Siter
Gjest serlite Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Ja, jeg har ikke bedt folk om ikke å legge inn lenke :-) Det sa jeg da heller ikke 0 Siter
tonie Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Jeg liker Bad Santa og A Christmas Carol (må være den gamle gode), og så kommer den som er litt flau: jeg er SÅ svak for Love Actually! Colin Firth.......Sukk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.