Gjest Tul29 Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Vet at man kan selge et mobilnummer hvis det er orignialt og lett å huske. Kan jeg selge epostadressen min også? 0 Siter
Gjest Jadadet kan den Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Alt kan selges i dag 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Ja De må i såfall skifte passord. 0 Siter
frosken Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Broren min fikk nylig en henvendelse fra en fjern slektning som gjerne ville overta hans online adresse mot betaling. Aner ikke om telenor ville ha gått med på byttet. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 De må i såfall skifte passord. Dine e-mailer kommer til din e-postadresse uansett om du skifter passord eller ikke. Du må bytte e-mailadresse og informere alle dine kontakter om endringen, allikevel er du ikke sikret mot at noen bruker din "gamle" (solgte) e-mailadresse og sender sensitiv informasjon til eller om deg og som altså havner hos kjøperen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.