Gjest Julekvelden er her snart Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Kjøpte et par sko på nett, fra det jeg trodde var en norsk side (norsk tekst og alt). Det var feil, de har base i kina og kan knapt snakke norsk viser det seg. Skoene passet ikke, vi blir enige om at jeg sender dem tilbake og etter mye om og men skal jeg få pengene tilbake (etter ca 10 mail og lett trygling). Vel, jeg har sendt skoene, nå er det gått en måned og jeg mailer og mailer men får ikke svar. Pengene er tapt det skjønner jeg og det kan jeg leve med enn hvor irriterende det er. Men kan jeg på noen måte gjøre noe mer her? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Om du har betalt med Visa eller MasterCard kan du ha rett på å få pengene tilbake via kredittkortselskapet. Det samme tror jeg gjelder PayPal. 0 Siter
Gjest Julekvelden er her snart Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Om du har betalt med Visa eller MasterCard kan du ha rett på å få pengene tilbake via kredittkortselskapet. Det samme tror jeg gjelder PayPal. Det er de, men hvordan går jeg frem? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Det er de, men hvordan går jeg frem? Kontakt kredittkortselskapet per mail eller telefon, forklar saken og spør hvordan du skal gå fram. 0 Siter
Gjest Julekvelden er her snart Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Kontakt kredittkortselskapet per mail eller telefon, forklar saken og spør hvordan du skal gå fram. Tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.