Gjest ompalompa Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Noen som handler der? prøvde å registrere meg, men likte ikke at jeg måtte oppgi et kontonummer for å kunne bli registrert! kan ikke skjønne hva de skal med det...er det måter å registrere seg på, uten å måtte oppgi det nummeret? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Det hadde jeg aldri gjort. Nå vet jeg ikke noe om denne siden, men du skal naturligvis ikke trenge å oppgi kontonummeret ditt for å registrere deg noe sted. 0 Siter
Gjest Lizzenja Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Det samme spørsmålet var oppe her for en uke eller to siden. Mener svaret på den var at det er kun nødvendig å fylle inn rubrikkene merket med rød stjerne (eller lignende. Det er altså _frivillig_ om en vil skkrive inn kontonummeret. Tullete måte de gjør dette på, for det kan fort misforstås, og skremme kunder bort. Ellers sies nettstedet (i følge DOL'ere) å være seriøst. 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Nei, som sagt sist - det er kun det merket med stjerne du behøver å skrive. Jeg har handlet mange (litt for mange) ganger på netthandelen. Eneste som er farlig med stedet er at det er lett å bli hektet, og da kan det fort bli dyrt. Er jo måte på hvor mange duppeditte en trenger Også må du huske på at frakt og ekspedisjonsgebyr kommer i tillegg selv om du er så heldig å få en vare til bare 1 kr Du kan klikke på "beregn frakt" og se hva frakten tilkommer. Tror de summerer sammen de varene som kan fraktes sammen. Større varer må f.eks. sendes med lastebil. Eller du kan hente varene selv i Kristiansand, det tilkommer et lite gebyr da, men selvsagt mindre enn om du skal få varene tilsendt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.