Gå til innhold

heia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er han ikke litt harry da, og da mener jeg litt for mye.

Skrevet

Er det så galt å være harry da? Atle kan jo også gå for å være litt harry, med de trange buksene osv.

Denne finalen er merkelig for meg, for jeg heier på begge to :o) Tror aldri jeg har gjort det før :o)

Skrevet

Nei det syns jeg ikke.. Det er jo sånn han er:) super flink...

Skrevet

Er det så galt å være harry da? Atle kan jo også gå for å være litt harry, med de trange buksene osv.

Denne finalen er merkelig for meg, for jeg heier på begge to :o) Tror aldri jeg har gjort det før :o)

Det er det samme for meg som vinner også, jeg synes begge er gode. Så jeg gidder ikke å stemme heller :o)

Skrevet

Nei det syns jeg ikke.. Det er jo sånn han er:) super flink...

Jeg er enig i at han er superflink :o)

Skrevet

Han fortjener å vinne pga den sangen her altså!! Den er såå fiiin!

Skrevet

Han fortjener å vinne pga den sangen her altså!! Den er såå fiiin!

Vet, får gåsehud jeg...

Skrevet

Ja heia Hans!!!! Vinner ikke han skjønner jeg ikke noe,er jo han som synger egne sanger og spiller gitar så det jomer...han andre har jo sunget bare coverlåter hele tida!!

Skrevet

Ja heia Hans!!!! Vinner ikke han skjønner jeg ikke noe,er jo han som synger egne sanger og spiller gitar så det jomer...han andre har jo sunget bare coverlåter hele tida!!

Ja enig der.. Men jeg tror nok Atle vinner hele greia pga utseende..

Men jeg hååper på Hans altså:)

Skrevet

Sønnen min heier på Atle fordi han er kulest. Jeg har ikke så veldig sans for noen av dem, men jeg er redd det blir scener som gjør at jeg må vente enda litt lenger med lørdagsølen min her i heimen hvis ikke Atle vinner, så jeg kan ikke annet enn å heie på ham

Skrevet

Sønnen min heier på Atle fordi han er kulest. Jeg har ikke så veldig sans for noen av dem, men jeg er redd det blir scener som gjør at jeg må vente enda litt lenger med lørdagsølen min her i heimen hvis ikke Atle vinner, så jeg kan ikke annet enn å heie på ham

hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...