mariaflyfly Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Kanskje du burde snakke med henne om hva som egentlig er galt? Jeg har ikke fulgt med hva saken gjelder mellom deg og søsteren din, men det er sikkert en eller annen grunn, som ikke nødvendigvis har med deg å gjøre, kanskje hun ikke takler et eller annet så bra. ''Jeg har ikke fulgt med hva saken gjelder mellom deg og søsteren din, men det er sikkert en eller annen grunn, som ikke nødvendigvis har med deg å gjøre, kanskje hun ikke takler et eller annet så bra.'' Prust har skrevet en del om søstra si tidligere i år. Jeg tror at dette handler nettopp om prust og søstra, men det er mulig jeg tar feil. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 ''Jeg har ikke fulgt med hva saken gjelder mellom deg og søsteren din, men det er sikkert en eller annen grunn, som ikke nødvendigvis har med deg å gjøre, kanskje hun ikke takler et eller annet så bra.'' Prust har skrevet en del om søstra si tidligere i år. Jeg tror at dette handler nettopp om prust og søstra, men det er mulig jeg tar feil. Ok. Men i en ideel verden, burde de ikke snakket sammen og blitt venner igjen, på sikt? ;-) Det jeg tenkte var at hvis prust har sagt det hun ville si, så kanskje søstra som har problemer med å forholde seg til henne. Men, jeg har ikke fulgt med, så nå er jeg på jordet. Ok, cathlin.. skjerp deg.. jeg er på jordet, ok:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Jeg forsøker febrilsk å få en engelsk hjemmeeksamen i havn Aha! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Ok. Men i en ideel verden, burde de ikke snakket sammen og blitt venner igjen, på sikt? ;-) Det jeg tenkte var at hvis prust har sagt det hun ville si, så kanskje søstra som har problemer med å forholde seg til henne. Men, jeg har ikke fulgt med, så nå er jeg på jordet. Ok, cathlin.. skjerp deg.. jeg er på jordet, ok:-) *S* 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 *S* Jeg er litt gira på å løse andre sine problemer i dag, merker jeg, jeg er bare ikke så god på det.. :-) Hm. Jeg får holde meg til å kjefte i stedet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er litt gira på å løse andre sine problemer i dag, merker jeg, jeg er bare ikke så god på det.. :-) Hm. Jeg får holde meg til å kjefte i stedet. Mora mi sa alltid at jeg var bedre på å løse andres problemer enn mine egne. Det gjelder antagelig for fler. 0 Siter
tonie Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Mora mi sa alltid at jeg var bedre på å løse andres problemer enn mine egne. Det gjelder antagelig for fler. Ja, men andres problemer er jo alltid rene bagateller i forhold til mine! 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Mora mi sa alltid at jeg var bedre på å løse andres problemer enn mine egne. Det gjelder antagelig for fler. Hehe. Sannsynligvis. For, for andre så er det jo bare å gjøre sånn,, også gjør sånn ...og sånn. Så er problemet løst! 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Poenget er at jeg spiser det hvis jeg får det, men jeg foretrekker å ikke blande det med kjøtt Det eneste jeg har smakt som jeg ikke klarer å spise er kaviar og rødbeter - og det er faktisk helt sant Jeg synes begge deler er kjempegodt :-) *fortsatt ikke altetende* ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Jeg synes begge deler er kjempegodt :-) *fortsatt ikke altetende* ;-) Da får jeg vel lov å si at jeg er "altetende minus to ting"? 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Da får jeg vel lov å si at jeg er "altetende minus to ting"? Kom ut av tellinga for flere innlegg siden *hø hø* 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Da får jeg vel lov å si at jeg er "altetende minus to ting"? Minus to ting pluss 117 "helst ikke, takk". Like før jeg stempler deg som sær i kosten her nå, togli! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Minus to ting pluss 117 "helst ikke, takk". Like før jeg stempler deg som sær i kosten her nå, togli! Jammen tenk så forferdelig å synes alt er det beste man vet da? 0 Siter
Gjest Tuppehøna Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Det er nummeret før jeg blir matrasist! LOL! 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Jammen tenk så forferdelig å synes alt er det beste man vet da? Enig, det hadde ikke vært noe særlig. Og ekte gourmeter er jo ikke altetende :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Pratet med min søster i dag - og du hadde rett. Hun har ikke lyst til å være sammen med oss på julaften. Ble ordentlig lei meg.... :-( Oi, det var rimelig sent å ombestemme seg mht det, da! 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Ja, men andres problemer er jo alltid rene bagateller i forhold til mine! LOL 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Enig, det hadde ikke vært noe særlig. Og ekte gourmeter er jo ikke altetende :-) Joda, vi er altetende, men viser ikke like stor interesse for alle typer matvarer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.