Gå til innhold

Julaften her eller der?

Anbefalte innlegg

Kanskje du burde snakke med henne om hva som egentlig er galt?

Jeg har ikke fulgt med hva saken gjelder mellom deg og søsteren din, men det er sikkert en eller annen grunn, som ikke nødvendigvis har med deg å gjøre, kanskje hun ikke takler et eller annet så bra.

''Jeg har ikke fulgt med hva saken gjelder mellom deg og søsteren din, men det er sikkert en eller annen grunn, som ikke nødvendigvis har med deg å gjøre, kanskje hun ikke takler et eller annet så bra.''

Prust har skrevet en del om søstra si tidligere i år. Jeg tror at dette handler nettopp om prust og søstra, men det er mulig jeg tar feil. ;)

Fortsetter under...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• mariaflyfly

11

• cathlin

7

• frosken

6

''Jeg har ikke fulgt med hva saken gjelder mellom deg og søsteren din, men det er sikkert en eller annen grunn, som ikke nødvendigvis har med deg å gjøre, kanskje hun ikke takler et eller annet så bra.''

Prust har skrevet en del om søstra si tidligere i år. Jeg tror at dette handler nettopp om prust og søstra, men det er mulig jeg tar feil. ;)

Ok. Men i en ideel verden, burde de ikke snakket sammen og blitt venner igjen, på sikt? ;-)

Det jeg tenkte var at hvis prust har sagt det hun ville si, så kanskje søstra som har problemer med å forholde seg til henne.

Men, jeg har ikke fulgt med, så nå er jeg på jordet. Ok, cathlin.. skjerp deg.. jeg er på jordet, ok:-)

Ok. Men i en ideel verden, burde de ikke snakket sammen og blitt venner igjen, på sikt? ;-)

Det jeg tenkte var at hvis prust har sagt det hun ville si, så kanskje søstra som har problemer med å forholde seg til henne.

Men, jeg har ikke fulgt med, så nå er jeg på jordet. Ok, cathlin.. skjerp deg.. jeg er på jordet, ok:-)

*S*

Jeg er litt gira på å løse andre sine problemer i dag, merker jeg, jeg er bare ikke så god på det.. :-) Hm. Jeg får holde meg til å kjefte i stedet.

Mora mi sa alltid at jeg var bedre på å løse andres problemer enn mine egne. Det gjelder antagelig for fler. ;)

Annonse

Poenget er at jeg spiser det hvis jeg får det, men jeg foretrekker å ikke blande det med kjøtt ;)

Det eneste jeg har smakt som jeg ikke klarer å spise er kaviar og rødbeter - og det er faktisk helt sant :)

Jeg synes begge deler er kjempegodt :-)

*fortsatt ikke altetende* ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...