Gå til innhold

Har noen prøvd den derre tv-reklame-trimmeren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest det er bortkasta penger

Hvordan vet du da at det er søppel?

Er jeg dum som vurderer å kjøpe den?

Ja, du er dum som vurderer å kjøpe den. Jeg kjøpte ikke den, men noe lignende, for en drøss av år siden. Det er bare tull. Du blir slett ikke slank og trent av det. enten er sammentrekningene du får så svake at det ikke har noe effekt, ellers så gjør det så vondt at du like gjerne kan trene på vanlig måte ;-) Jeg har kastet min for lenge siden.

Ok. Står det styrke på de?

Vet du hvilken som er bedre?

Og igjen: Hvis du skal ha en med nok styrke gjør det så vondt at du like gjerne kan trene på egen hånd :)

Det finnes ingen slik snarvei til en trent kropp.

Annonse

Ok. Står det styrke på de?

Vet du hvilken som er bedre?

Jeg hadde brosjyre på en, men jeg har glemt hva den het. Tror den kostet rundt 12 000 kr. Den hadde 8 padder og jeg vet at den ble anbefalt av MS forbundet. Jeg fikk den av en som hadde MS. Men du kan jo prøve å google.

Gjest Wannabe muskuløs

Jeg hadde brosjyre på en, men jeg har glemt hva den het. Tror den kostet rundt 12 000 kr. Den hadde 8 padder og jeg vet at den ble anbefalt av MS forbundet. Jeg fikk den av en som hadde MS. Men du kan jo prøve å google.

12000? Da tror jeg at jeg heller forblir dvask ;p

Prøver nok å google, men mer for morro skyld. Den er sikkert kvalitet den, da, siden den ble anbefalt av de. Og det var en flott gest å gi deg den! :)

Gjest Wannabe muskuløs

Og igjen: Hvis du skal ha en med nok styrke gjør det så vondt at du like gjerne kan trene på egen hånd :)

Det finnes ingen slik snarvei til en trent kropp.

Er forsåvidt enig i at det ikke finnes snarvei til en veltrent kropp. Men hjelpemiddel er vel "lov"? ;p

På tv kan man tydelig se at musklene trekker seg sammen. Den må vel ha litt styrke for å greie det?

12000? Da tror jeg at jeg heller forblir dvask ;p

Prøver nok å google, men mer for morro skyld. Den er sikkert kvalitet den, da, siden den ble anbefalt av de. Og det var en flott gest å gi deg den! :)

Jeg har gått til fysioterapeut som hadde muskelstimulator også. Den funket den altså, men så tok de parkeringsplassene utenfor så jeg måtte slutte. Men jeg er ikke glad i trening og treningssaler, verste jeg vet så kanskje det bare var en god unnskyldning for å slutte.

Gjest Wannabe muskuløs

Ja, du er dum som vurderer å kjøpe den. Jeg kjøpte ikke den, men noe lignende, for en drøss av år siden. Det er bare tull. Du blir slett ikke slank og trent av det. enten er sammentrekningene du får så svake at det ikke har noe effekt, ellers så gjør det så vondt at du like gjerne kan trene på vanlig måte ;-) Jeg har kastet min for lenge siden.

Men tror du ikke de er bedre nå enn for en drøss av år siden?

Liker ikke å høre at jeg er dum :)

Men tror du ikke de er bedre nå enn for en drøss av år siden?

Liker ikke å høre at jeg er dum :)

Da må du ikke spørre, vettu :-p

Jo, de er sikkert bedre nå en for en drøss år siden, men det endrer ingenting i det jeg sa: Enten er de for svake eller for vonde. De er helt sikkert ikke mindre vonde nå enn for en drøss år siden, for ingenting kan andre på at det må virkelige muskelsammentrekningen til for å få effekt ;-) Jeg er 99% sikker på at du ikke kommer til å bruke den, men jeg kan selvfølgelig ta feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...