Gå til innhold

Har noen prøvd den derre tv-reklame-trimmeren?

Anbefalte innlegg

Men tror du ikke de er bedre nå enn for en drøss av år siden?

Liker ikke å høre at jeg er dum :)

Du er ikke dum. Det er helt vanlig i utlandet å bruke muskelstimulator ved muskeltrening, det er bare vi som ligger langt etter. Jeg hadde en fysioterapeut som hadde studert i Nederland som var helt sjokkert over at det ikke ble blitt muskelstimulatorerer her, hvordan skulle folk som ikke hadde mulighet å trene sjøl få trent da.

Dessuten går det an å bruke Bailine som muskelstimulator for å styrke muskler, ikke bare for å slanke seg. Men alt koster for mye.

Fortsetter under...

Du er ikke dum. Det er helt vanlig i utlandet å bruke muskelstimulator ved muskeltrening, det er bare vi som ligger langt etter. Jeg hadde en fysioterapeut som hadde studert i Nederland som var helt sjokkert over at det ikke ble blitt muskelstimulatorerer her, hvordan skulle folk som ikke hadde mulighet å trene sjøl få trent da.

Dessuten går det an å bruke Bailine som muskelstimulator for å styrke muskler, ikke bare for å slanke seg. Men alt koster for mye.

Men du sammenligner på feil grunnlag. En som f.eks. ikke kan gå vil ha nytte av selv minste muskelstimuli. En som derimot kan gå vil ikke ha noen nytte av såpass lite stimuli.

Er forsåvidt enig i at det ikke finnes snarvei til en veltrent kropp. Men hjelpemiddel er vel "lov"? ;p

På tv kan man tydelig se at musklene trekker seg sammen. Den må vel ha litt styrke for å greie det?

I tillegg til at jeg tror SDD har rett, har du et problem til: Du kan trene magemuskler til du ser mannen med ljåen - bilringene blir ikke noe mindre av det. Har du fett over musklene vil de ikke synes uansett hvor trent de blir.

Men du sammenligner på feil grunnlag. En som f.eks. ikke kan gå vil ha nytte av selv minste muskelstimuli. En som derimot kan gå vil ikke ha noen nytte av såpass lite stimuli.

Jeg tror de skikkelige er brukbare for alle. Men kanskje ikke for å bygge muskler som du har drevet med :o)

Jeg tror de skikkelige er brukbare for alle. Men kanskje ikke for å bygge muskler som du har drevet med :o)

Ikke for andre som er i normal bevegelse heller. :)

Magemusklene er hos de fleste relativt sterke. Vi bruker dem hele tiden, når vi går, reiser oss, snur oss - altså ved den minste bevegelse.

Dersom hun derimot ligger i en seng hele dagen, uten noen som helst aktivitet og dermed har ekstremt svake magemuskler, kan muligens den typen apparater i det minste ha en teoretisk effekt, og det er også derfor disse brukes på enkelte sykehus. Det er muligens ikke så dumt med denne typen muskelstimuli hvis man f.eks. har ligget i koma i 3 år, og det derfor står relativt dårlig til med musklene, men i disse tilfellene må man nok noen hakk opp i pris sammenlignet med søppelet Chuck Norris og diverse tidligere bodybuildere forsøker å prakke på folk via Tv Shop.

Jeg synes for øvrig det er rart at de kan bruke kjendiser som Chuck Norris til sånt. Ingen kan vel tro at det er søpleproduktene han skryter av på tv-shop som gjorde ham til en kampsportstjerne, og alle forstår at han har trent ekstremt mye.

Den andre dama som satt der en stund, Cory Everson, er litt mer ukjent for folk flest, men hun var tidligere en av verdens beste bodybuildere, og har trent knallhardt siden hun var tenåring.

Likevel tror enkelte at disse vindunderproduktene er nok. Det er nesten fantastisk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...