Gå til innhold

Lage julekort med bilde av ungene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lurer på hvor mange dager det tar før jeg har julekortene i hus... Bestilte fra japanfoto.

Jeg gjorde som deg nå i morratimene. Fant gudskjelov et fint bilde av begge unga fra høstferien. 2010 har definitivt ikke vært mitt store fotoår! ;)

Håper det går relativt kjapt å få dem. :)

Jeg gjorde som deg nå i morratimene. Fant gudskjelov et fint bilde av begge unga fra høstferien. 2010 har definitivt ikke vært mitt store fotoår! ;)

Håper det går relativt kjapt å få dem. :)

Hvis det er til fjerne slektninger, eller andre som ikke ser ungene så ofte, kan du jo bare bruke bilder fra i fjor, (eller av naboungene, hvis du må), siden de sikkert ikke ser forskjell, uansett!

;-)

:løsningsorientert:

Med vennlig hilsen

Hvis det er til fjerne slektninger, eller andre som ikke ser ungene så ofte, kan du jo bare bruke bilder fra i fjor, (eller av naboungene, hvis du må), siden de sikkert ikke ser forskjell, uansett!

;-)

:løsningsorientert:

Med vennlig hilsen

Eller finne noen _ekstra_ søte på nettet? Med en nusselig kattunge på fanget, eller et marsvin eller noe. Skal ikke se bort fra at det kan få julegavehaugen til å vokse;)

Annonse

Eller finne noen _ekstra_ søte på nettet? Med en nusselig kattunge på fanget, eller et marsvin eller noe. Skal ikke se bort fra at det kan få julegavehaugen til å vokse;)

I vår familie er vi så stygge at vi sender alltid bilder av noen andre... Prøver jo å unngå å gi uskyldige mennesker sjokk.

I vår familie er vi så stygge at vi sender alltid bilder av noen andre... Prøver jo å unngå å gi uskyldige mennesker sjokk.

Vi sliter med det samme, men vi har photoshop.

Hvis man ikke har det kan man jo lage slike temajulekort. Her er det bare fantasien som setter grenser. Vi har snakket om å lage kort med bartetema i år. Her er det gode muligheter for å skjule det verste med en lekker trøndersk snurrebart eller noe. Jeg tror det kan bli veldig bra:)

Gjest Vizzvazz

Bestilte fra Optimalprint (?) på mandag, og hadde bunken i postkassa torsdag.

Så det kan helt sikkert ordne seg. :-)

Optimalprint er jeg også veldig fornøyd med,

jeg brukte de til takkekort etter fødselen.

Veldig god kvalitet på de, enkelt å lage til kortene selv,

rimelig frakt og kjapp levering.

Da jeg bestilte hos de var det en kampanje med 10 gratis :-)

Hvis man ikke har det kan man jo lage slike temajulekort. Her er det bare fantasien som setter grenser. Vi har snakket om å lage kort med bartetema i år. Her er det gode muligheter for å skjule det verste med en lekker trøndersk snurrebart eller noe. Jeg tror det kan bli veldig bra:)

LOL

*notere ned idéer*

Kan få låne av meg, jeg tok julekortbilde av ungene med hvert sitt marsvin her i forrige uke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...