Gå til innhold

Lage julekort med bilde av ungene

Anbefalte innlegg

Hvis det er til fjerne slektninger, eller andre som ikke ser ungene så ofte, kan du jo bare bruke bilder fra i fjor, (eller av naboungene, hvis du må), siden de sikkert ikke ser forskjell, uansett!

;-)

:løsningsorientert:

Med vennlig hilsen

Jeg begynte å leite i 2009-mappa, jeg skal gladelig innrømme det ;)

Fortsetter under...

*notere ned idéer*

Et annet bra triks er å plassere den minst stygge i forgrunnen iført gullbikini. Kanksje ikke så lurt hvis det er en mindreårig. Har man barn som ikke er så billedskjønne kan man la dem delvis skjule ansiktet med marsvinet sitt. Osv. Bare spør Holmes, bare spør. Dette er jeg god på:)

Et annet bra triks er å plassere den minst stygge i forgrunnen iført gullbikini. Kanksje ikke så lurt hvis det er en mindreårig. Har man barn som ikke er så billedskjønne kan man la dem delvis skjule ansiktet med marsvinet sitt. Osv. Bare spør Holmes, bare spør. Dette er jeg god på:)

Men hva hvis den minst stygge i familien er en mann i ikke akkurat sin beste alder med en BMI noe over anbefalt? En gullbikini da vil vel bare gjøre vondt verre...

Men hva hvis den minst stygge i familien er en mann i ikke akkurat sin beste alder med en BMI noe over anbefalt? En gullbikini da vil vel bare gjøre vondt verre...

Det finnes mange veier til Rom. Målet er vel å få mottakerene til å smile.

Annonse

Vi sliter med det samme, men vi har photoshop.

Hvis man ikke har det kan man jo lage slike temajulekort. Her er det bare fantasien som setter grenser. Vi har snakket om å lage kort med bartetema i år. Her er det gode muligheter for å skjule det verste med en lekker trøndersk snurrebart eller noe. Jeg tror det kan bli veldig bra:)

Tips til tema for julekortbilde!

Men sikkert lurt å vente med det til neste år - det tar nok litt tid å strikke.

http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/753814/80635066.jpg

I vår familie er vi så stygge at vi sender alltid bilder av noen andre... Prøver jo å unngå å gi uskyldige mennesker sjokk.

Har du forresten sett den Gary Larson-tegningen der man ser en utrolig stygg familie viser fram bilder fra årets sommerferie i Grand Canyon? På et bilde lager sønnen "kaninører" på søsteren, og mor kommenterte indignert: "Og så måtte Per ødelegge bildet for oss alle"

Har du forresten sett den Gary Larson-tegningen der man ser en utrolig stygg familie viser fram bilder fra årets sommerferie i Grand Canyon? På et bilde lager sønnen "kaninører" på søsteren, og mor kommenterte indignert: "Og så måtte Per ødelegge bildet for oss alle"

Nei, den har jeg dessverre ikke sett... Ligger det på nett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...