Gjest ikkeromantaiskinteressert Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 …får man stoppet uønsket oppmerksomhet fra en mann? Vi har datet et par ganger. Men jeg kjenner at jeg ikke blir forelsket og da er det utrolig slitsomt. Han er bare snill, opptatt av meg, men jeg føler meg litt forfulgt. 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Har du saht det til ham at du,dessverre ikke får de rette følelsene for ham da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Med mindre han er generelt tullerusk burde det holde å si det til ham. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 "Don't call me, I'll call you", burde vel funke? 0 Siter
Gjest ikkeromantaiskinteressert Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Har du saht det til ham at du,dessverre ikke får de rette følelsene for ham da? Nei. Tror jeg må si det rett ut som du sier. Han skjønner ikke mine vennlige avvisninger. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Nei. Tror jeg må si det rett ut som du sier. Han skjønner ikke mine vennlige avvisninger. Det er dårlig gjort å hinte. Si det rett ut, på en hyggelig måte, så han har sjans til å forstå hva du vil. 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Vet hvordan det er. Jeg vil bare si at menn må ha det inn med teskje. Noen tar hintet om du lar være å svare på meldinger eller ta telefonen, mens andre må ha det ordrett. Dette funker ikke, jeg tror ikke vi bør ses mer kan du jo si. Så får du bare la være å ta kontakt eller svare på meldinger. 0 Siter
petter smart Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Hvordan skal stakkaren vite at du ikke er interessert så lenge du bare hinter? Mange kvinner gjør seg "hard to get" for å være mer interessante. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Vet hvordan det er. Jeg vil bare si at menn må ha det inn med teskje. Noen tar hintet om du lar være å svare på meldinger eller ta telefonen, mens andre må ha det ordrett. Dette funker ikke, jeg tror ikke vi bør ses mer kan du jo si. Så får du bare la være å ta kontakt eller svare på meldinger. Hvorfor droppe å svare på sms og telefonen? Det er jo bare å fortelle ham det. Vi mennesker er ikke tankelesere. Tror Petter Smart har rett. Hun vil ikke ha fyren, men det er jo herlig å føle at noen vil ha deg likevel, så hvorfor ikke beholde den følelsen ved å være uklar? 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Hvorfor droppe å svare på sms og telefonen? Det er jo bare å fortelle ham det. Vi mennesker er ikke tankelesere. Tror Petter Smart har rett. Hun vil ikke ha fyren, men det er jo herlig å føle at noen vil ha deg likevel, så hvorfor ikke beholde den følelsen ved å være uklar? Kanskje det er en måte å ha muligheten åpen, i tilfelle hun skulle ombestemme seg. Sier hun det rett ut er det jo endelig... Kanskje hun innerst inne vil ha ham. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Kanskje det er en måte å ha muligheten åpen, i tilfelle hun skulle ombestemme seg. Sier hun det rett ut er det jo endelig... Kanskje hun innerst inne vil ha ham. ''Kanskje det er en måte å ha muligheten åpen, i tilfelle hun skulle ombestemme seg. Sier hun det rett ut er det jo endelig... Kanskje hun innerst inne vil ha ham.'' Ah! Da forstår jeg hvorfor dere ofte er så uklare. Dere forstår ikke engang selv hva dere vil. 0 Siter
Gjest Samme situasjon som en venninne! Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Hvorfor i pokker ikke bare si det som det er??? Hva feiler det igrunnen folk sier jeg bare? Tror folk at andre er tankelesere? Eller at de skal kunne finne dette ut selv? uten at noenting blir sagt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Menn er enkle sjeler og må ha ting i klartekst. Følgende SMS kan prøves: " Jeg har funnet ut at jeg ikke ønsker mer kontakt med deg. Jeg ber deg på det sterkeste om ikke å kontakte meg mer verken i RL, på epost, SMS eller på annen måte." 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Vet hvordan det er. Jeg vil bare si at menn må ha det inn med teskje. Noen tar hintet om du lar være å svare på meldinger eller ta telefonen, mens andre må ha det ordrett. Dette funker ikke, jeg tror ikke vi bør ses mer kan du jo si. Så får du bare la være å ta kontakt eller svare på meldinger. I disse travle tider kan det være mange grunner til at man ikke holder kontakt en stund. Synes derfor det er mye mer realt å gi beskjed om at kjemien ikke stemmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.