Hushjelpen Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Søren og, jeg baker lussekatter, men deigen ble jo ikke gul... den er bare full av slike safran "steger" eller "rusk". Jeg gjorde akkurat som det stod i oppskriften, men safranen løste seg jo ikke opp! Kan jeg bare hive hele skiten nå da eller, kan jo ikke spise lussekatter med slike "stenger" i... Åååååå!!!!!!! 0 Siter
Mirabell Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 ''Jeg gjorde akkurat som det stod i oppskriften, men safranen løste seg jo ikke opp! '' Safran skal vel knuses til pulver først, den løser seg ikke opp av seg selv. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Skrevet 13. desember 2010 ''Jeg gjorde akkurat som det stod i oppskriften, men safranen løste seg jo ikke opp! '' Safran skal vel knuses til pulver først, den løser seg ikke opp av seg selv. Å nei.... Det skal det kanskje ja... Pokker og, og jeg som har brukt alt! Husker det fra tidligere nå! Men hvorfor i all verden står ikke det i oppskriften fra TINE.no!!!! Søren og, to som blir skuffa nå tror jeg, når de kommer fra skolen... 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Skrevet 13. desember 2010 Men blir de gule med slik gurkemeie og? Noen som vet? Og skal de ev knuses og? Eller er det ferdig knust? 0 Siter
laban Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Men blir de gule med slik gurkemeie og? Noen som vet? Og skal de ev knuses og? Eller er det ferdig knust? Gurkemeie får du kjøpt som ferdigknust krydderpulver. Mange bruker det i stedet for safran, men jeg vet ikke hvor mye man må ha i for å oppnå riktig farge. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Klart de kan spises, selv om de ikke er blitt gule. Safranen er jo ikke giftig i trådform... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.