Gjest rillz Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Har endelig fått iPhone4 i huset og sitter og laster ned apps til den. Noen tips på bra apps jeg må ha? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Shopshop er en god handleliste. Trainconductor Hearts Talking Carl vg, dagbladet, aftenposten 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 yr,messenger,vg,db,togtider,sporten fra tv 2,kronespillet,7-eleven,shell fresh,narvesen,god kveld norge,apollo restplasser (om man vil få med seg billige reiser) 0 Siter
Mrs D Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Yr.no 1881.no / gulesider Facebook (om du er på FB, da) Messenger Shazam (finn ut hvilken sang som er på radioen osv) Spotify (om du har premium konto) Download meter (holde styr på mengden datatrafikk) Almanakk imdb Filmweb Finn iPhone Remote (styre iTunes fra iPhone) Hipstamatic - verdens desidert beste kameraapp!!!!! Google PS Express (photoshop for iPhone) iMovie MatPrat og Gilde kokebok TV-Guide Postens pakkesporing Just Light (gjør kameralyset om til lommelykt - denne har jeg faktisk bruk for innimellom!!) Om du sender SMS til andre med iPhone: sms-smiley App-shopper (holder styr på hva som er på tilbudd i AppStore) Spill (obs! Noen er svært vanedannende!!): Angry Birds Fruit Ninja Trism Moonlight Mahjong Bejeweled 2 Tetris Pinball HD Solitaire Sudoku Trainyard Trivial Pursuit 0 Siter
Gjest rillz Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Yr.no 1881.no / gulesider Facebook (om du er på FB, da) Messenger Shazam (finn ut hvilken sang som er på radioen osv) Spotify (om du har premium konto) Download meter (holde styr på mengden datatrafikk) Almanakk imdb Filmweb Finn iPhone Remote (styre iTunes fra iPhone) Hipstamatic - verdens desidert beste kameraapp!!!!! Google PS Express (photoshop for iPhone) iMovie MatPrat og Gilde kokebok TV-Guide Postens pakkesporing Just Light (gjør kameralyset om til lommelykt - denne har jeg faktisk bruk for innimellom!!) Om du sender SMS til andre med iPhone: sms-smiley App-shopper (holder styr på hva som er på tilbudd i AppStore) Spill (obs! Noen er svært vanedannende!!): Angry Birds Fruit Ninja Trism Moonlight Mahjong Bejeweled 2 Tetris Pinball HD Solitaire Sudoku Trainyard Trivial Pursuit Takk, takk - mange gode tips fra dere alle! Forresten, noen som greier å svare på disse to spørsmålene: 1. Hvorfor står det Ventelo oppe i venstre hjørne når jeg har Ludo? 2. Hvordan vet jeg om jeg bruker WIFI og ikke data fra Ludo når jeg surfer på nettet(får ikke abonnement 199,- for fri bruk før månedsskifte)? 0 Siter
Gjest Noe skal man vel kunne bruke? Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 prisjakt ( lar deg scanne i butikken ) P4 NRKP3Urørt Flashlight Bubbleshooter faketekst ( om du har lyst å lure noen ) Manpower Adecco Vg 0 Siter
punkyB Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Takk, takk - mange gode tips fra dere alle! Forresten, noen som greier å svare på disse to spørsmålene: 1. Hvorfor står det Ventelo oppe i venstre hjørne når jeg har Ludo? 2. Hvordan vet jeg om jeg bruker WIFI og ikke data fra Ludo når jeg surfer på nettet(får ikke abonnement 199,- for fri bruk før månedsskifte)? Det er et eget ikon - trekantlignende istedenfor 3G som viser at du er på Wifi. Dette er rett til høyre for Ventelo/ludo. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Dropbox. Ser ikke den nevnt. En genial liten sak! Aftenposten har den beste avisappen jeg har sett. NRK Nett-tv. Matprat. Denne er ram! Runkeeper. Hvis du vil jogge litt. En fantastisk praktisk treningsapp. Kan også brukes hvis du går turer, og vil vite hvor langt du går, se kartet, få hastighet, kaloriforbruk, osv. Betalingsversjonen gir deg også et spark i ræven når du er igang, og fungerer glimrende med telefonens Ipod. Wikipanion. Bedre enn Wikipedia. Just Light er en hendig lommelykt. TV-Guiden er også grei. Angry Birds er definitivt verdt sine 6 kroner. Check My Trip, for reiser. Yr. Synes denne er bedre enn den medfølgende. IMDB er kurant. Ellers finner du fotballaget ditt og diverse annet du er spesielt interessert i. 0 Siter
Gjest Iphone ønsker jeg meg inderlig! Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 http://www.itavisen.no/858065/her-er-aarets-mest-populaere-apps 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Takk, takk - mange gode tips fra dere alle! Forresten, noen som greier å svare på disse to spørsmålene: 1. Hvorfor står det Ventelo oppe i venstre hjørne når jeg har Ludo? 2. Hvordan vet jeg om jeg bruker WIFI og ikke data fra Ludo når jeg surfer på nettet(får ikke abonnement 199,- for fri bruk før månedsskifte)? Du går inn på innstillinger, generelt og nettverk, og skrur av 3G, Mobildata og muligens Dataroaming (men denne er av som standard). Så skrur du dette på når du trenger 3G. Når det gjelder den som heter "mobildata" vet jeg egentlig ikke hva dette er, men jeg skrur den av likevel - og på når jeg bruker 3G. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Har bare en pod, men har blitt hekta på fruit ninja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.