Gå til innhold

Damper pinnekjøtt akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest Kålrotstappe
Skrevet

Nam, det blir godt i kveld. *sprer misunnelse* ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest En kokk,mere søl
Skrevet

Ei venninne av meg sa at når hun laget det la hun kjøtt og pinner lagvis i kasserollen og med vann helt til toppen.

Hadde blandet det og det å lage fårikål :-)

Skrevet

Jeg så på pinnekjøtt i dag på butikken, men det var veldig dyrt og i veldig store porsjoner.

Hvor kjøpte du ditt?

Skrevet

Jeg så på pinnekjøtt i dag på butikken, men det var veldig dyrt og i veldig store porsjoner.

Hvor kjøpte du ditt?

På coop har dem kilosposer med ferdig utvannet pinnekjøtt. Smakte bra det :o) 89 kr for ett kg.

Skrevet

På coop har dem kilosposer med ferdig utvannet pinnekjøtt. Smakte bra det :o) 89 kr for ett kg.

Hm:-) Var det røkt?

Gjest Kålrotstappe
Skrevet

Hvor kjøpte du ditt?

Jeg kjøpte det på Rema. Ferdig utvannet. Husker ikke kg. prisen, men med ferdiglaget kålrotstappe kom det på ca. 145 kroner. Var 1.19kg med pinnekjøtt.

Gjest Kålrotstappe
Skrevet

Røket pinnekjøtt skal ikke være noe godt i følge en slektning.

Skrevet

Røket pinnekjøtt skal ikke være noe godt i følge en slektning.

Hellstrøm bruker røkt.

Gjest Kålrotstappe
Skrevet

Hvor kjøpte du ditt?

Fant kvitteringen nå. 1,119kg pinnekjøtt kr. 88,40. Kr. 79 pr. kg. Kålirabistabbe Erlings kr. 29,-. Til sammen 117,50,-

Gjest Kålrotstappe
Skrevet

Hellstrøm bruker røkt.

Javel, har aldri smakt det jeg. Tror min bestemor alltid brukte urøkt. Vi spise der da jeg var barn frem til jeg var 24 år. Gode minner. :)

Gjest Kålrotstappe
Skrevet

Hvor kjøpte du ditt?

Kålrotstappen Erling inneholder 72% kålrot, og hele pakken er på 800 gram.

Skrevet

Nei. Jeg spiser ikke røkt.

Skrevet

Javel, har aldri smakt det jeg. Tror min bestemor alltid brukte urøkt. Vi spise der da jeg var barn frem til jeg var 24 år. Gode minner. :)

Urøkt er best :o)

Skrevet

Fant kvitteringen nå. 1,119kg pinnekjøtt kr. 88,40. Kr. 79 pr. kg. Kålirabistabbe Erlings kr. 29,-. Til sammen 117,50,-

Husker du hvilken produsent pinnekjøttet var fra?

Gjest Kålrotstappe
Skrevet

Husker du hvilken produsent pinnekjøttet var fra?

Sjekket forpakningen. Det er Nordfjordkjøtt.

Skrevet

Hvor kjøpte du ditt?

Cathlin: Greit at jeg har overtatt frosken som super-ego, og jeg elsker pinnekjøtt (fortrinnsvis på julaften) - men har ikke du en eksamen om et par dager?

Nyt pinnekjøttet etter vel overstått eksamen :-)

Hilsen fra ditt nye sjøloppnevnte super-ego

Skrevet

Sjekket forpakningen. Det er Nordfjordkjøtt.

Skal teste det ut :o)

Gjest Kålrotstappe
Skrevet

''*sprer misunnelse*'' Du lykkes så til de grader! :-)

Hehe, unnskyld :)

Skrevet

Hehe, unnskyld :)

Tilgitt - og du har fått meg til å innse at det er altfor lenge å vente med pinnekjøtt til 23. desember ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...