Gå til innhold

Damper pinnekjøtt akkurat nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cathlin: Greit at jeg har overtatt frosken som super-ego, og jeg elsker pinnekjøtt (fortrinnsvis på julaften) - men har ikke du en eksamen om et par dager?

Nyt pinnekjøttet etter vel overstått eksamen :-)

Hilsen fra ditt nye sjøloppnevnte super-ego

Ånei, ikke enda et ego.

Jeg holder på å bli syk, så det er synd på meg, skjønner du.

Annonse

Gjest Hulderen

Ånei, ikke enda et ego.

Jeg holder på å bli syk, så det er synd på meg, skjønner du.

Nå blir jeg vel strangulert av frosken og Angustia. Men jeg skjønner ikke helt at det å dampe pinnekjøtt skulle være noe hinder for å lese til eksamen. Mens pinnekjøttet ligger til utvanning. forstyrrer det deg ikke. Og å tilberede pinnekjøttet er lite arbeidskrevende. Du får lest mye de 3.5 timene det damper. Hver gang du må strekke litt på bena og ta en minipause i lesingen, så etterfyller du vann i kjelen. Og etter en intens lesedag, så fortjener du en god pinnekjøttmiddag om kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...