Gjest Kålrotstappe Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Tilgitt - og du har fått meg til å innse at det er altfor lenge å vente med pinnekjøtt til 23. desember ;-) Hehe ja! Pinnekjøtt er verdens beste mat. Kan ikke tenke meg noe som er bedre, så hvorfor vente? 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Cathlin: Greit at jeg har overtatt frosken som super-ego, og jeg elsker pinnekjøtt (fortrinnsvis på julaften) - men har ikke du en eksamen om et par dager? Nyt pinnekjøttet etter vel overstått eksamen :-) Hilsen fra ditt nye sjøloppnevnte super-ego Ånei, ikke enda et ego. Jeg holder på å bli syk, så det er synd på meg, skjønner du. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Tilgitt - og du har fått meg til å innse at det er altfor lenge å vente med pinnekjøtt til 23. desember ;-) Nei, det er ingenting å vente på:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Urøkt er best ) Kanskje jeg tar urøkt jeg også, da. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Nei, det er ingenting å vente på:-) Har dere rett i Skal på shopping i morgen så nå blir det pinnekjøtt på fredda' ;-) 0 Siter
Gjest Kålrotstappe Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Skal teste det ut ) Ikke! Det var så salt at du vil spy! 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Jeg spiste pinnekjøtt på søndag, så jeg er overhodet ikke misunnelig :-) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Ånei, ikke enda et ego. Jeg holder på å bli syk, så det er synd på meg, skjønner du. Nå blir jeg vel strangulert av frosken og Angustia. Men jeg skjønner ikke helt at det å dampe pinnekjøtt skulle være noe hinder for å lese til eksamen. Mens pinnekjøttet ligger til utvanning. forstyrrer det deg ikke. Og å tilberede pinnekjøttet er lite arbeidskrevende. Du får lest mye de 3.5 timene det damper. Hver gang du må strekke litt på bena og ta en minipause i lesingen, så etterfyller du vann i kjelen. Og etter en intens lesedag, så fortjener du en god pinnekjøttmiddag om kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.