Axcia Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Og simulere sex i tillegg? http://www.kjendis.no/2010/12/13/kjendis/skal_vi_danse/tv_og_medier/utenriks/14696657/ Dette hadde vært noe for de norske dommerne. Fløysvik hadde gitt 10 i stil for dama ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Det mest interessante her er hva som skjer med programlederen. Hvorfor rabler han på møblene? 0 Siter
Gjest holaa Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Det mest interessante her er hva som skjer med programlederen. Hvorfor rabler han på møblene? Det var visstnok en del av koreografien står det å lese i artikkelen 0 Siter
Marilyn Monroe Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Flott familieunderholdning! ;-D (Bortsett fra de voldelige scenene på slutten der.) 0 Siter
Gjest holaa Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Flott familieunderholdning! ;-D (Bortsett fra de voldelige scenene på slutten der.) Hehehe 0 Siter
Gjest Smirinjiiynchosockowitsjimjenkin Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Snart kommer det vel et program som heter "Skal vi *sensurert*?". Det blir nok enda mer familievennlig. Uten *sensurert*, hadde vi jo ikke hatt familie, og familien hadde jo ikke hatt oss. (Dette visste dere nok ikke. Men det er den harde sannheten). Det er bare å glede seg til kommende tv-år. Underholdningen blir bare bedre og bedre og kronene vi betaler for dette blir flere og flere. Takke seg gratis *sensurert* på internett og gratislån av oppbyggende litteratur på biblioteket. Men ja, jeg kler meg gjerne naken, for eksempel før jeg dusjer. Og ved noen andre tilfeller, men det kan jeg ikke skrive om her pga. sensur. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 LOL, Fløysvik hadde nok tilta helt! :-) Men svært som den kameramannen fokuserte på endepartiet til dama, da. Og jeg som trodde beina var viktigere i dans... 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Ja, morsom den der :-) Rene strippedansen. Tror neppe de hadde tillatt noe sånt her i Norge - heldigvis kanskje hehe 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Det mest interessante her er hva som skjer med programlederen. Hvorfor rabler han på møblene? Fordi han angrer på at han meldte seg som programleder og ikke som danser åff kårs ;-) 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 LOL, Fløysvik hadde nok tilta helt! :-) Men svært som den kameramannen fokuserte på endepartiet til dama, da. Og jeg som trodde beina var viktigere i dans... Kanskje kameramannen syntes hun hadde svært korte ben sånn at baken var i samme målområde liksom? ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 LOL, Fløysvik hadde nok tilta helt! :-) Men svært som den kameramannen fokuserte på endepartiet til dama, da. Og jeg som trodde beina var viktigere i dans... Baken er en utvidet del av beina. *s* 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Baken er en utvidet del av beina. *s* "Upper thigh" tror jeg det var broren til Raymond Barone kalte det da en stut stanga han i rævva. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Kanskje kameramannen syntes hun hadde svært korte ben sånn at baken var i samme målområde liksom? ;-) Eller kanskje tunga hang i veien slik at han ikke fikk styrt kameraet dit han ville? ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 "Upper thigh" tror jeg det var broren til Raymond Barone kalte det da en stut stanga han i rævva. Hehe, ja, husker det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.