cathlin Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 I natt drømte jeg at det var juleaften og Øyvind Hellstrøm plutselig dukket opp ved siden av meg og sa at nå måtte jeg stresse ned og nyte maten:-) Det var sjømat. Overrasket meg at det ikke var pinnekjøtt, egentlig.. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Hehe, heldig du som fikk servert mat av Helstrøm 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 Hehe, heldig du som fikk servert mat av Helstrøm Det var ikke han som serverte, han bare satt ved siden av meg:-) 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Sett Jul med hellstrøm du da rett før du la deg tenker jeg... 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Det var ikke han som serverte, han bare satt ved siden av meg:-) Men det var han som lagde maten? 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 Men det var han som lagde maten? Nei. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 Så skuff da Det går bra:-) Det var bare en drøm. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Det går bra:-) Det var bare en drøm. Ja det var jo det Men når han først var der kunne han nå ha lagd mat, hehe.. 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Hvis han hadde dukket opp i en av mine drømmer ville den blitt til et mareritt. Jeg tror ikke jeg hadde greid å slappe av et sekund i middagsselskap med den mannen. Jeg hadde nok våknet kaldsvett med hjertebank. Ble det...hyggelig? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Hadde han med seg hunden? Haha, ja han hadde vel bare et lite knippe venner han turte takke ja til middag hos, uten å ta med bikkja... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Hvis han hadde dukket opp i en av mine drømmer ville den blitt til et mareritt. Jeg tror ikke jeg hadde greid å slappe av et sekund i middagsselskap med den mannen. Jeg hadde nok våknet kaldsvett med hjertebank. Ble det...hyggelig? ''Jeg tror ikke jeg hadde greid å slappe av et sekund i middagsselskap med den mannen.'' Ikke hvis jeg var vertinnen, men hvis han var verten hadde jeg nok følt meg i de beste hender :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 Hadde han med seg hunden? Nei, desverre. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 Hvis han hadde dukket opp i en av mine drømmer ville den blitt til et mareritt. Jeg tror ikke jeg hadde greid å slappe av et sekund i middagsselskap med den mannen. Jeg hadde nok våknet kaldsvett med hjertebank. Ble det...hyggelig? Det husker jeg ikke. Han smilte til meg og sa at jeg måtte stresse ned og sette meg for å spise:-) Således var det hyggelig å se han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.