Gjest Tul29 Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Kjenner noen i begynnelsen av femtiårene som har FBprofiler. De har lagt inn bilder som jeg tenker må ha blitt tatt for 10-15 år tilbake. Er det av praktiske grunner, så folk kan kjenne dem lettere igjen? Eller ønsker de bare å forbli unge? 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Moren min har det fordi hun alltid er den som tar bilder og aldri blir tatt bilde av, og derfor ikke har mange bra bilder av seg selv å velge mellom, og fordi det gjør det lettere å få kontakt med gamle kjente fra hjemstedet sitt. Og fordi det var det eneste bildet jeg fant av henne da jeg hjalp henne å lage profil;) 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Moren min har det fordi hun alltid er den som tar bilder og aldri blir tatt bilde av, og derfor ikke har mange bra bilder av seg selv å velge mellom, og fordi det gjør det lettere å få kontakt med gamle kjente fra hjemstedet sitt. Og fordi det var det eneste bildet jeg fant av henne da jeg hjalp henne å lage profil;) kunne du ikke tatt et bilde av henne da? 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 kunne du ikke tatt et bilde av henne da? Hun bor så langt borte at da måtte hun ventet et halvt års tid før det ble gjort. Skal tilby meg å fotografere henne neste gang vi møtes:) 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Hun bor så langt borte at da måtte hun ventet et halvt års tid før det ble gjort. Skal tilby meg å fotografere henne neste gang vi møtes:) Men har hun ikke mobil/kamera med sekundærfunksjon? 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Men har hun ikke mobil/kamera med sekundærfunksjon? Aner ikke! Vi har ikke så allverdens mye kontakt. Jeg kan sende deg nummeret, så kan du spørre;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Aner ikke! Vi har ikke så allverdens mye kontakt. Jeg kan sende deg nummeret, så kan du spørre;) *fnis* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Aner ikke! Vi har ikke så allverdens mye kontakt. Jeg kan sende deg nummeret, så kan du spørre;) go-girl 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Aner ikke! Vi har ikke så allverdens mye kontakt. Jeg kan sende deg nummeret, så kan du spørre;) Driver med omskolering for tiden,så kanskje dette kan bli ett nytt konsept: reise rundt og ta (fine) bilder av folk som vil bli sett på FB. :-D men godt å høre at jeg ikke er den eneste som har liten kontakt med min mor.. 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Driver med omskolering for tiden,så kanskje dette kan bli ett nytt konsept: reise rundt og ta (fine) bilder av folk som vil bli sett på FB. :-D men godt å høre at jeg ikke er den eneste som har liten kontakt med min mor.. Ser ikke bort fra at det kan bli god business! Alle er forfengelige. Rundt juletider kan du jo ta fantastiske julekortbilder av familier, med og uten kostymer. Holmes vil sikkert gjerne bli din første kunde;) 0 Siter
Holmes Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Ser ikke bort fra at det kan bli god business! Alle er forfengelige. Rundt juletider kan du jo ta fantastiske julekortbilder av familier, med og uten kostymer. Holmes vil sikkert gjerne bli din første kunde;) ''Holmes vil sikkert gjerne bli din første kunde;)'' Selvsagt. På en sauefell foran peisen kanskje? 0 Siter
org Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Bildet er vel kanskje tre år gammelt. Bør vel bytte det ut, ja, men gidder ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Akkurat nå er bildet ett år gammelt for det er fra forrige jul. Før det hadde jeg bilde som var noen uker gammelt. Det eldste jeg har er fra 50 årsdagen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.