Gå til innhold

Har dere gamle bilder av dere selv på FB?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moren min har det fordi hun alltid er den som tar bilder og aldri blir tatt bilde av, og derfor ikke har mange bra bilder av seg selv å velge mellom, og fordi det gjør det lettere å få kontakt med gamle kjente fra hjemstedet sitt. Og fordi det var det eneste bildet jeg fant av henne da jeg hjalp henne å lage profil;)

Moren min har det fordi hun alltid er den som tar bilder og aldri blir tatt bilde av, og derfor ikke har mange bra bilder av seg selv å velge mellom, og fordi det gjør det lettere å få kontakt med gamle kjente fra hjemstedet sitt. Og fordi det var det eneste bildet jeg fant av henne da jeg hjalp henne å lage profil;)

kunne du ikke tatt et bilde av henne da?

Annonse

Aner ikke! Vi har ikke så allverdens mye kontakt. Jeg kan sende deg nummeret, så kan du spørre;)

Driver med omskolering for tiden,så kanskje dette kan bli ett nytt konsept: reise rundt og ta (fine) bilder av folk som vil bli sett på FB. :-D

men godt å høre at jeg ikke er den eneste som har liten kontakt med min mor..

Driver med omskolering for tiden,så kanskje dette kan bli ett nytt konsept: reise rundt og ta (fine) bilder av folk som vil bli sett på FB. :-D

men godt å høre at jeg ikke er den eneste som har liten kontakt med min mor..

Ser ikke bort fra at det kan bli god business! Alle er forfengelige. Rundt juletider kan du jo ta fantastiske julekortbilder av familier, med og uten kostymer. Holmes vil sikkert gjerne bli din første kunde;)

Ser ikke bort fra at det kan bli god business! Alle er forfengelige. Rundt juletider kan du jo ta fantastiske julekortbilder av familier, med og uten kostymer. Holmes vil sikkert gjerne bli din første kunde;)

''Holmes vil sikkert gjerne bli din første kunde;)''

Selvsagt. På en sauefell foran peisen kanskje? :P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...