Gå til innhold

Julehandling.

Gjest Melis35

Anbefalte innlegg

Ja, i dag fikk jeg unna de siste julegavene,så nå er jeg helt skjelven og har prislapper i håret...*grøss for ei stri* hehe

Hvordan ligger dere ann?

God Jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Ja, i dag fikk jeg unna de siste julegavene,så nå er jeg helt skjelven og har prislapper i håret...*grøss for ei stri* hehe

Hvordan ligger dere ann?

God Jul.''

Det var da et høyst ubehagelig og ekkelt spørsmål ;-( Med andre ord ligger jeg dårlig an, og det er ei uke igjen! *hyperventilerer*

Lover meg sjøl hvert år å begynne tidligere, Barna er greit, men alle de jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe til... Send meg litt virtuell styrke, please ;)

God jul til deg også, Melis35 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå har jeg ikke oversikt, men jeg satser på å få det snart. I morgen skal jeg kjøpe en del julegaver. Har alltid på følelsen av at det er noen jeg har glemt, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen ribbe og tilbehør-innkjøp. Alle gaver er ferdig. Dvs., jeg drar nok ut å kjøper litt smågaver til egne barn. Men julekortene er ennå ikke ankommet. Blir nok å skrive adresser i morgen ettermiddag. *lurer på hvor jeg har gjort av lista fra i fjor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig :-) Og alle pakkene ligger pent pakket inn under juletreet :-)

Meget fornøyd med årets gaver og gleder meg til å gi de bort :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å sette inn støtet i dag. Skal se om jeg får unna de fleste gavene i løpet av helga.

-har ihvertfall laget ei liste over folk, sendt julekort i dag, handlet 5-6 gaver nå i ettermiddag.

Ligger i forhandlinger med min mann om hva han skal gjøre til gjengjeld hvis jeg fikser gavene til hans side av familien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jeg ligger svært godt an. De siste gavene er bare så kos å kjøpe. Det betyr i grunnen at jeg er ferdig, men at jeg kjøper litt ekstra til ungene om jeg finner noe spennende. Hver år får de slike gaver. I år skal de få noe fra "Edderkoppen". Det er en sånn intern greie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Har igjen ribbe og tilbehør-innkjøp. Alle gaver er ferdig. Dvs., jeg drar nok ut å kjøper litt smågaver til egne barn. Men julekortene er ennå ikke ankommet. Blir nok å skrive adresser i morgen ettermiddag. *lurer på hvor jeg har gjort av lista fra i fjor*

*Juhu* Endelig en dag der alle ungene var hjemme samtidig, så i dag fikk jeg tatt bilder. Det måtta ca 100 bilder til for å få ett som ser noenlunde ut. To av ungene er ikke fotogene i det hele tatt. At de klarer å se så ille ut skjønner jeg ikke. De lager noen merkelige uttrykk som ser litt sånn skremmende ut.

Vel... Det blir julekort i år også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Juhu* Endelig en dag der alle ungene var hjemme samtidig, så i dag fikk jeg tatt bilder. Det måtta ca 100 bilder til for å få ett som ser noenlunde ut. To av ungene er ikke fotogene i det hele tatt. At de klarer å se så ille ut skjønner jeg ikke. De lager noen merkelige uttrykk som ser litt sånn skremmende ut.

Vel... Det blir julekort i år også ;)

*hehe* Jeg skal sende deg mail med bildet, det minst håpløse av 35 bilder ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

*hehe* Jeg skal sende deg mail med bildet, det minst håpløse av 35 bilder ;-p

OJ!!! Det var skikkelig stilig :o) Veldig fint :)) Så er det jo ikke helt likt typiske julekort. Dette var du heldig med! Skal sende til deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ!!! Det var skikkelig stilig :o) Veldig fint :)) Så er det jo ikke helt likt typiske julekort. Dette var du heldig med! Skal sende til deg også ;)

Det glædes! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk unna de tre første julegavene nå på et nattåpent senter på vei hjem fra julekonsertene med koret mitt. :)

Må fikse resten i helga, i morra skal jeg få ferdig eksamensoppgaven min. :) Regner med at kjæresten hjelper meg med å skaffe et juletre også i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''*lurer på hvor jeg har gjort av lista fra i fjor*''

Et Excelark på datamaskina er det smarteste trekket jeg har gjort i den forbindelse. Med en rubrikk for år til å fylle ut Ja/nei for hvem som har fått kort.

*Well organized*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...