Gå til innhold

To spørsmål


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

1. Hvorfor lar dere rasisme som dette stå på et seriøst nettsted? Du vil se det samme i alle debatter av denne typen, men det dere eventuelt reagerer på dersom dere sletter i trådene, er ord som "idiot".

''Voldelig knivstikkende fanatsisk-religiøst pakk, er det fort gjort å komme til skade når man møter, ja.''

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6

2. Det har vært en del debatter rundt norskkurs i media. Hva med å opprette et språkforum på dol? Et forum hvor man f.eks. kan få svar på spørsmål vedrørende kommaregler.

Det er åpenbart behov for det.

''Voldelig knivstikkende fanatsisk-religiøst pakk''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Rasisme? det er da for pokker DU som vrøvler ut av deg at en annen debattant neppe vil komme levende fra et møte emd en "vaskeekte" muslim.

Jeg er bare enig med deg, hvorpå du går og surver til "lærer'n".

Du er en fordømt mobber og intet annet!!

nå også pga, kommaregler.

Ang. kommaregler er du velkommen til å printe dem ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Språkforumet bør være mer generelt enn jeg antydet i punkt 2. Det bør også være rom for å stille spørsmål om språklige virkemidler som blant annet sarkasme.

''Rasisme? det er da for pokker DU som vrøvler ut av deg at en annen debattant neppe vil komme levende fra et møte emd en "vaskeekte" muslim.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Rasisme? det er da for pokker DU som vrøvler ut av deg at en annen debattant neppe vil komme levende fra et møte emd en "vaskeekte" muslim.

Jeg er bare enig med deg, hvorpå du går og surver til "lærer'n".

Du er en fordømt mobber og intet annet!!

nå også pga, kommaregler.

Ang. kommaregler er du velkommen til å printe dem ut

Beklager, en setning hadde falt ut. Skulle være:

Ang. kommaregler er du velkommen til å printe dem ut å dytte dem opp en viss plass.

Er det ikke dette, så er det meningsmotstatnderes innbildte utseende, IQ, sosiale status, øknonomi, hvorvidt de er trygdene, bleietrengende etc. som er gjenstand for din sjikane og såkalte sarkasme.

Sør har i det minste et visst raffinement på mobbingen sin. Du er bare plump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klin gærn

Beklager, en setning hadde falt ut. Skulle være:

Ang. kommaregler er du velkommen til å printe dem ut å dytte dem opp en viss plass.

Er det ikke dette, så er det meningsmotstatnderes innbildte utseende, IQ, sosiale status, øknonomi, hvorvidt de er trygdene, bleietrengende etc. som er gjenstand for din sjikane og såkalte sarkasme.

Sør har i det minste et visst raffinement på mobbingen sin. Du er bare plump.

alle er like gærn av dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, en setning hadde falt ut. Skulle være:

Ang. kommaregler er du velkommen til å printe dem ut å dytte dem opp en viss plass.

Er det ikke dette, så er det meningsmotstatnderes innbildte utseende, IQ, sosiale status, øknonomi, hvorvidt de er trygdene, bleietrengende etc. som er gjenstand for din sjikane og såkalte sarkasme.

Sør har i det minste et visst raffinement på mobbingen sin. Du er bare plump.

Jeg har da aldri kritisert ditt utseende (ei heller andres utseende), din sosiale status (jeg vet ingenting om den), din eventuelle trygd (som jeg heller ikke vet noe om), eller ditt behov for bleier (som også var nytt for meg).

Når det gjelder IQ kan det være at jeg har kommentert den (jeg husker ikke), men jeg har definitivt kritisert din evne til å resonnere, din sort-hvitt-tankegang, og ditt vannvittige hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, en setning hadde falt ut. Skulle være:

Ang. kommaregler er du velkommen til å printe dem ut å dytte dem opp en viss plass.

Er det ikke dette, så er det meningsmotstatnderes innbildte utseende, IQ, sosiale status, øknonomi, hvorvidt de er trygdene, bleietrengende etc. som er gjenstand for din sjikane og såkalte sarkasme.

Sør har i det minste et visst raffinement på mobbingen sin. Du er bare plump.

Og siden jeg ikke allerede har gjort det er det på høy tid å kritisere deg for å leke offer. Du, som i løpet av 10 år på dol, sannsynligvis har skrevet en knapp håndfull med innlegg som ikke er gjennomsyret av hat, tidligere for innvandrere generelt - etter hvert med Islam som alibi, bør holde deg for god til å stakkarsliggjøre seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jeg har da aldri kritisert ditt utseende (ei heller andres utseende), din sosiale status (jeg vet ingenting om den), din eventuelle trygd (som jeg heller ikke vet noe om), eller ditt behov for bleier (som også var nytt for meg).

Når det gjelder IQ kan det være at jeg har kommentert den (jeg husker ikke), men jeg har definitivt kritisert din evne til å resonnere, din sort-hvitt-tankegang, og ditt vannvittige hat.

Du mente vel heller at du ikke har gjort annet. enn det du ramser opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å henge seg opp i kommaregler på dol blir for dumt. Nå tror jeg ikke en eneste muslim overlever å være her, men det finnes andre med opprinnelse fra andre land enn Norge. Hvis det forventes at alle behersker rettskriving og kommaregler til fulle så utelukkes alle slike, og i tillegg antageligvis ca. 90% av innfødte nordmenn. Tenk så kjedelig det blir da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Og siden jeg ikke allerede har gjort det er det på høy tid å kritisere deg for å leke offer. Du, som i løpet av 10 år på dol, sannsynligvis har skrevet en knapp håndfull med innlegg som ikke er gjennomsyret av hat, tidligere for innvandrere generelt - etter hvert med Islam som alibi, bør holde deg for god til å stakkarsliggjøre seg selv.

Ferdig med å kaste opp? Trenger du papirservietter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å henge seg opp i kommaregler på dol blir for dumt. Nå tror jeg ikke en eneste muslim overlever å være her, men det finnes andre med opprinnelse fra andre land enn Norge. Hvis det forventes at alle behersker rettskriving og kommaregler til fulle så utelukkes alle slike, og i tillegg antageligvis ca. 90% av innfødte nordmenn. Tenk så kjedelig det blir da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å henge seg opp i kommaregler på dol blir for dumt. Nå tror jeg ikke en eneste muslim overlever å være her, men det finnes andre med opprinnelse fra andre land enn Norge. Hvis det forventes at alle behersker rettskriving og kommaregler til fulle så utelukkes alle slike, og i tillegg antageligvis ca. 90% av innfødte nordmenn. Tenk så kjedelig det blir da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å henge seg opp i kommaregler på dol blir for dumt. Nå tror jeg ikke en eneste muslim overlever å være her, men det finnes andre med opprinnelse fra andre land enn Norge. Hvis det forventes at alle behersker rettskriving og kommaregler til fulle så utelukkes alle slike, og i tillegg antageligvis ca. 90% av innfødte nordmenn. Tenk så kjedelig det blir da....

Men her snakker vi om en fyr som for ikke mange år siden satt her inne og hutret over innvandreres manglende norskkunnskaper. Innvandrere er nye i landet. Denne mannen har bodd her (vil jeg tro) i hele sitt liv. Han er sannsynligvis også godt over middagshøyden. Han er til og med svært aktiv på nettet.

Det han krever av nye landsmenn sliter han åpenbart med selv, tross en del år i landet, og det synes jeg er et litt artig poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mente vel heller at du ikke har gjort annet. enn det du ramser opp.

Hvis jeg knapt har gjort annet bør det være den enkleste ting i verden å finne eksempler på at jeg har mobbet noen for a) uføretrygd, B) bleier, c) sosial status og d) økonomi.

Jeg har ikke mobbet deg- eller noen andre på nettet i noe forum jeg har vært på for noen av delene, ei heller har gjort det i RL. Det ville falt litt på sin egen urimelighet, da jeg selv verken har høy sosial status eller over gjennomsnittlig økonomi.

Men du skal ha for din frie fantasi (selv om dette ikke er et skjønnlitterært forum), og din urovekkende tro på at noe som sies mange nok ganger til syvende og sist blir en sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Hvis jeg knapt har gjort annet bør det være den enkleste ting i verden å finne eksempler på at jeg har mobbet noen for a) uføretrygd, B) bleier, c) sosial status og d) økonomi.

Jeg har ikke mobbet deg- eller noen andre på nettet i noe forum jeg har vært på for noen av delene, ei heller har gjort det i RL. Det ville falt litt på sin egen urimelighet, da jeg selv verken har høy sosial status eller over gjennomsnittlig økonomi.

Men du skal ha for din frie fantasi (selv om dette ikke er et skjønnlitterært forum), og din urovekkende tro på at noe som sies mange nok ganger til syvende og sist blir en sannhet.

Jeg regsiterer at du utnytter det faktum at søkemotoren er ned etil å spre usannheter om deg selv. (vel, ikke det at jeg hadde giddet søke for deg uansett).

Lenge siden du har poster yndlingstegningen din av den siklende bleiebrukende frp-idiot debattanten din nå..på tide kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regsiterer at du utnytter det faktum at søkemotoren er ned etil å spre usannheter om deg selv. (vel, ikke det at jeg hadde giddet søke for deg uansett).

Lenge siden du har poster yndlingstegningen din av den siklende bleiebrukende frp-idiot debattanten din nå..på tide kanskje?

Jeg har forstått at du tar deg nær av den, men den ligger fortsatt under favoritter. Jeg ante ikke at søkefunksjonen til dol var nede, men du får ta det når den er oppe igjen.

Jeg er usikker på om du tror selv at jeg har mobbet deg (eller andre) for uføretrygd, økonomi og sosial status, eller om du bare lyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jeg har forstått at du tar deg nær av den, men den ligger fortsatt under favoritter. Jeg ante ikke at søkefunksjonen til dol var nede, men du får ta det når den er oppe igjen.

Jeg er usikker på om du tror selv at jeg har mobbet deg (eller andre) for uføretrygd, økonomi og sosial status, eller om du bare lyver.

Nei, du skriver jo såpass mye at det skal litt til å huske alt.

Kan søke det opp for deg hvis det blir mulighet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du skriver jo såpass mye at det skal litt til å huske alt.

Kan søke det opp for deg hvis det blir mulighet igjen.

Det skal du få lov til å gjøre. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å vedde alt jeg eier og har på at jeg aldri har mobbet uføretrygdede, folk i bleier eller folk med dårlig økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Det skal du få lov til å gjøre. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å vedde alt jeg eier og har på at jeg aldri har mobbet uføretrygdede, folk i bleier eller folk med dårlig økonomi.

Du må tydligvis ha for mye penger å tape.

Vanviddspåstandene om hva du innbilder deg at jeg mener om invandring/islam derimot som du nyss postet i den andre tråden, er et reint fantasiprodukt som jeg gjerne kan vedde på at ikke eksisterer i Dols arkiv, men bare i ditt skrudde sinn, og selvsagt hos din mullah og veileder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tydligvis ha for mye penger å tape.

Vanviddspåstandene om hva du innbilder deg at jeg mener om invandring/islam derimot som du nyss postet i den andre tråden, er et reint fantasiprodukt som jeg gjerne kan vedde på at ikke eksisterer i Dols arkiv, men bare i ditt skrudde sinn, og selvsagt hos din mullah og veileder.

Hehe, hva du mener om innvandring og Islam tror jeg ikke det finnes en sjel på dol som ikke har fått med seg, og det du skriver er å finne svart på hvitt på her på dol - og ikke i min fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...