Gå til innhold

Kopi av e-poster fra Outlook

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velg Fil, Importer og Eksporter, Eksporter til en fil, Fil med personlige mapper - og så velger du mappene du skal eksportere fra.

Om du skal eksportere alt, velger du bare den øverste mappen i treet.

Takk for svar Persille :) Og god jul på deg!

Takk for svar Persille :) Og god jul på deg!

For å slippe problemet i fremtiden vil anbefale deg å prøve Gmail. Etter å ha satt meg inn i denne kommer jeg aldri til å gå tilbake til Outlook eller Thunderbird. Det er så utrolig mye mer praktisk, og du har alltid mailen på serveren, mailklienten i nettleseren, og vil du ha et skrivebordikon av Outlook-typen, hvor du får tilgang til mailen også offline, har du det.

Outlook er litt 1999. ;)

For å slippe problemet i fremtiden vil anbefale deg å prøve Gmail. Etter å ha satt meg inn i denne kommer jeg aldri til å gå tilbake til Outlook eller Thunderbird. Det er så utrolig mye mer praktisk, og du har alltid mailen på serveren, mailklienten i nettleseren, og vil du ha et skrivebordikon av Outlook-typen, hvor du får tilgang til mailen også offline, har du det.

Outlook er litt 1999. ;)

Mulig det er bedre...?! Men er det mulig å sette opp min @online.no-adresse mot GMAIL? Har lite lyst til å begynne å sende ut endring på mail-adressen til alle kontaktene jeg har...

Mulig det er bedre...?! Men er det mulig å sette opp min @online.no-adresse mot GMAIL? Har lite lyst til å begynne å sende ut endring på mail-adressen til alle kontaktene jeg har...

Du kan gå inn på administrasjonen til din Online-email, og automatisk videresende epostene du mottar til din gmail-email.

Med vennlig hilsen

Annonse

Du kan gå inn på administrasjonen til din Online-email, og automatisk videresende epostene du mottar til din gmail-email.

Med vennlig hilsen

Det høres ikke dumt ut. Går det an å bruke den nåværende mail-adressen da([email protected])=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...