molbomann Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Noen som vet hvordan man enkelt kopierer "alt" man har av e-poster i outlook - hvis det lar seg gjøre?!? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 Velg Fil, Importer og Eksporter, Eksporter til en fil, Fil med personlige mapper - og så velger du mappene du skal eksportere fra. Om du skal eksportere alt, velger du bare den øverste mappen i treet. 0 Siter
molbomann Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Skrevet 25. desember 2010 Velg Fil, Importer og Eksporter, Eksporter til en fil, Fil med personlige mapper - og så velger du mappene du skal eksportere fra. Om du skal eksportere alt, velger du bare den øverste mappen i treet. Takk for svar Persille Og god jul på deg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Takk for svar Persille Og god jul på deg! For å slippe problemet i fremtiden vil anbefale deg å prøve Gmail. Etter å ha satt meg inn i denne kommer jeg aldri til å gå tilbake til Outlook eller Thunderbird. Det er så utrolig mye mer praktisk, og du har alltid mailen på serveren, mailklienten i nettleseren, og vil du ha et skrivebordikon av Outlook-typen, hvor du får tilgang til mailen også offline, har du det. Outlook er litt 1999. 0 Siter
molbomann Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Skrevet 25. desember 2010 For å slippe problemet i fremtiden vil anbefale deg å prøve Gmail. Etter å ha satt meg inn i denne kommer jeg aldri til å gå tilbake til Outlook eller Thunderbird. Det er så utrolig mye mer praktisk, og du har alltid mailen på serveren, mailklienten i nettleseren, og vil du ha et skrivebordikon av Outlook-typen, hvor du får tilgang til mailen også offline, har du det. Outlook er litt 1999. Mulig det er bedre...?! Men er det mulig å sette opp min @online.no-adresse mot GMAIL? Har lite lyst til å begynne å sende ut endring på mail-adressen til alle kontaktene jeg har... 0 Siter
Sør Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Mulig det er bedre...?! Men er det mulig å sette opp min @online.no-adresse mot GMAIL? Har lite lyst til å begynne å sende ut endring på mail-adressen til alle kontaktene jeg har... Du kan gå inn på administrasjonen til din Online-email, og automatisk videresende epostene du mottar til din gmail-email. Med vennlig hilsen 0 Siter
molbomann Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Skrevet 25. desember 2010 Du kan gå inn på administrasjonen til din Online-email, og automatisk videresende epostene du mottar til din gmail-email. Med vennlig hilsen Det høres ikke dumt ut. Går det an å bruke den nåværende mail-adressen da([email protected])= 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Mulig det er bedre...?! Men er det mulig å sette opp min @online.no-adresse mot GMAIL? Har lite lyst til å begynne å sende ut endring på mail-adressen til alle kontaktene jeg har... Det er fullt mulig, ja! 0 Siter
molbomann Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Skrevet 25. desember 2010 Det er fullt mulig, ja! Kjempe! Da får jeg prøve å få satt det opp her. Takk for hjelp, og tips!! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Takk for svar Persille Og god jul på deg! Bare hyggelig! God jul til deg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.