Gå til innhold

Snikåpning av årets første julegave!

Anbefalte innlegg

Har tenkt så mye på dere etter at jeg leste innlegget ditt. Godt å se at dere er i de beste hender. Og bra at dere får nyte noen dager sammen som familie før det igjen blir sykehusopphold. Kan godt skjønne at dette er tøft for størstejenta også, i tillegg til dere som står midt oppi det.

Jeg krysser alt jeg har for at alt skal gå bra med dere. *klem*

Blir litt rørt nå, jeg... Tusen takk :)

Fortsetter under...

Det går greit med oss :)

Vi fikk reise hjem i dag, og får være hjemme til mandag morgen. Skal møte på kreftavd. kl. 12 da. Så blir det operasjon på tirsdag. Det skal bli godt å ha det overstått.

Vi vet ikke noe mer om hva svulsten er. Legen vi snakket med i går sa at de antar det er kreft, men at de ikke kan si noe om hva slags før svulsten er ute og analysert.

Vi er litt spente på hvor lenge vi må bli på sykehuset.

Hjemme synes storesøster (11) at det er veldig fælt at vi er borte så mye. Hun sliter skikkelig. Og jeg får veldig dårlig samvittighet. Snakket mye med henne på telefon før, og også nå i kveld. Prøvd å fortelle hvorfor det er viktig at både mamma og pappa er hos den mellomste nå. Jeg tror hodet forstår, men hjertet ikke henger helt med ;)

Så akkurat nå skulle jeg virkelig ønske genforskningen hadde kommet lenger, så jeg kunne klonet meg...

Minstemann er bare lykkelig for å ha oss hjemme. Han har hatt det kjempefint hos bestemor og bestefar :)

Tårene sitter ganske løst, men jeg prøver å holde dem litt tilbake. Det meste ser jo veldig positivt ut, men det er så usikkert alt.

Uansett så varmer det veldig med støtten vi får, både her og andre steder :) Tusen takk :)

Tenker på dere kjære deg! Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra!

*klem*

[quote name=Shira :o)' timestamp='1293094353' post='4498424]

''en Soda Stream-maskin! Jippi!''

Misunnelig!

Kan du ikke gi tilbakemelding etterhvert som du tester smaker? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en etter jul.

God jul! :o)

Jess, da er testingen i gang. Erfaringen så langt er at det gjelder å ikke være puslete med kullsyra, jeg gasser på en del mer enn det som står i bruksanvisningen for at det skal bli godt. Men jeg liker at det svir litt da :o)

Har prøvd Cola Light og Clear med kiwi og pære. Cola Light'en er god, når jeg bare bruker nok kullsyre syns jeg absolutt den er i nærheten av originalen. Den heller nok litt mot dispenservarianten, men jeg er ikke så kresen og syns den er god.

Clear er en serie Soda Stream har som minner om Olden Boble. Jeg har bare prøvd kiwi/pære, og den er god. Når jeg blander i henhold til bruksanvisningen syns jeg den blir for søt, så jeg bruker bare en liten dæsj. Da minner resultatet mer om Farris Bris enn om Olden Boble, og det er kjempegodt! Har drukket mye av den.

Ellers lager jeg mye boblevann uten smak også, evt med en dæsj sitron i. Mmmmmm...:o)

Gjest Shira :o)

Jess, da er testingen i gang. Erfaringen så langt er at det gjelder å ikke være puslete med kullsyra, jeg gasser på en del mer enn det som står i bruksanvisningen for at det skal bli godt. Men jeg liker at det svir litt da :o)

Har prøvd Cola Light og Clear med kiwi og pære. Cola Light'en er god, når jeg bare bruker nok kullsyre syns jeg absolutt den er i nærheten av originalen. Den heller nok litt mot dispenservarianten, men jeg er ikke så kresen og syns den er god.

Clear er en serie Soda Stream har som minner om Olden Boble. Jeg har bare prøvd kiwi/pære, og den er god. Når jeg blander i henhold til bruksanvisningen syns jeg den blir for søt, så jeg bruker bare en liten dæsj. Da minner resultatet mer om Farris Bris enn om Olden Boble, og det er kjempegodt! Har drukket mye av den.

Ellers lager jeg mye boblevann uten smak også, evt med en dæsj sitron i. Mmmmmm...:o)

Jeg drikker endel Olden Boble, så jeg må jo bare ha en slik!

Høres jo bare supert ut, og midt i blinken for meg som skal ha mye drikke.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1293643315' post='4501690]

Jeg drikker endel Olden Boble, så jeg må jo bare ha en slik!

Høres jo bare supert ut, og midt i blinken for meg som skal ha mye drikke.

Jepp, det må du :o) Soda Stream'en er min ubestridte favorittdings på kjøkkenet! Steder som selger Soda Stream har som regel smaker til den også tror jeg, jeg var i alle fall på Elkjøp og der hadde de stort utvalg.

Fantastisk oppfinnelse :o)

Annonse

Jeg er ikke noe særlig glad i vann med bobler, så Soda Stream hadde neppe vært noe for meg :-) De gangene jeg skal ha brus, kan jeg fint drikke kjøpebrus.

Det var jr som vant gjennom her også, Soda Steam var ikke min ide nei. Jeg drikker gjerne boblevann, men syns det sukkerklisset som skal tilsvare "Cola" eller "Solo" bare smaker sukker. Sikkert derfor det går mest i "Farris" her i huset også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...