Gå til innhold

Hva skal du gjøre lille julaften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

3

• cathlin

3

• Lisabeth

2

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, det var litt av en liste. Jeg har svidd noen brett pepperkakemenn og kvinner og i tillegg gjort flere av dem funksjons- og bevegelseshemma. Stakkars dem. Stakkars pepperkakemannen uten hodet og med amputert fot og stakkars pepperkakekonen med revnet mage. De må kanskje rett til sykehuset når de er ferdig pynta. Eventuelt får de dødsstraff fordi de ikke ser bra nok ut.

Ja, det var litt av en liste. Jeg har svidd noen brett pepperkakemenn og kvinner og i tillegg gjort flere av dem funksjons- og bevegelseshemma. Stakkars dem. Stakkars pepperkakemannen uten hodet og med amputert fot og stakkars pepperkakekonen med revnet mage. De må kanskje rett til sykehuset når de er ferdig pynta. Eventuelt får de dødsstraff fordi de ikke ser bra nok ut.

Også ble jeg kjefta opp fordi jeg tømte et egg ut i vasken, som fikk eggeplomme på seg. Jeg er fæl!

Også ble jeg kjefta opp fordi jeg tømte et egg ut i vasken, som fikk eggeplomme på seg. Jeg er fæl!

• 2 uker senere...

Sy kjole og legge opp gardiner på lille julaften????

Huff.

Mine gardiner som jeg kjøpte i høst ble aldri lagt opp.... Det ante meg....

Typisk meg det der... ;-)

Gardinene ble imidlertid ikke tatt i bruk av henne jeg hadde tilbudt meg å hjelpe, så den jobben kunne jeg spart meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...