Gå til innhold

Link til oppdatering av hjemmeside


Nikita

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal oppdatere siden min, men finner ikke ut hvor jeg skal gjøre det. Hva er adressen til siden der man kan endre eksisterende side?

Når jeg går på "lag hjemmeside" og logger meg inn med navn og passord kommer det bare opp en tom side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du som vet(?), hvorfor har noen www.doktor__osv, andre

www.forum.doktor___osv, på hjemmesideadressene sine. De er jo forskjellige. Det virker på meg som:

Bruker en hjemmesidegenerator, lager siden "rett på nett", så blir det kun www.doktor__, men om en laster opp siden, så blir det www.forum.doktor__ i adressen. Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Du som vet(?), hvorfor har noen www.doktor__osv, andre

www.forum.doktor___osv, på hjemmesideadressene sine. De er jo forskjellige. Det virker på meg som:

Bruker en hjemmesidegenerator, lager siden "rett på nett", så blir det kun www.doktor__, men om en laster opp siden, så blir det www.forum.doktor__ i adressen. Tar jeg feil?

De har forskjellige adresser fordi de flyttes til ny server.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har forskjellige adresser fordi de flyttes til ny server.

Den linken jeg fikk av Amiga går bare dit man lager ny side. Når jeg skriver inn mitt brukernavn og passord får jeg bare opp en tom hjemmeside, ikke min gamle som ligger der et sted. Har dette noe med flyttingen å gjøre?

Er det en link man kan bruke til å oppdatere sider som ligger der allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken jeg fikk av Amiga går bare dit man lager ny side. Når jeg skriver inn mitt brukernavn og passord får jeg bare opp en tom hjemmeside, ikke min gamle som ligger der et sted. Har dette noe med flyttingen å gjøre?

Er det en link man kan bruke til å oppdatere sider som ligger der allerede?

Fikk det til:-)

..måtte redigere i notepad på siden mens den lå på min maskin, og overskrive den gamle her på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som vet(?), hvorfor har noen www.doktor__osv, andre

www.forum.doktor___osv, på hjemmesideadressene sine. De er jo forskjellige. Det virker på meg som:

Bruker en hjemmesidegenerator, lager siden "rett på nett", så blir det kun www.doktor__, men om en laster opp siden, så blir det www.forum.doktor__ i adressen. Tar jeg feil?

De har forandret server, derfor blir det forskjellige adresser!

http://forum.doktoronline.no/homepage/amiga/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Vi jobber med saken og kommer til å samle hjemmesidene igjen på en server. Sjekk dette fora for melding om flyttingen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...