Gå til innhold

Drøm om Hellstrøm, Del 2.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, den har jeg ikke sett. Er den god?

Det spørs hva du venter av en "god film." Jeg kan synes en film er god pga av en god skuespiller, eller en god karakter. Akkurat i denne filmen så nøt jeg denne karakteren som Pattinson spiller. Veien til James Dean var kort:-)

Gjest Liza i London

Det er Hellstrøm og meg som gjelder nå!:-)

Og så drømmer jeg stadig om disse billettkontrollørene for tiden. At jeg er på kollektivtransport uten billett og så kommer kontrollørene. Men jeg har klart å komme meg av før jeg får tusenkronersboten til nå, da. Hva kan det bety?

Tror nok det betyr at ditt helt private superego - også kallt frosken - er veldig snill på bunnen

Annonse

Gjest Liza i London

Nei, har nok ikke det. Men selv de mest brutale har en tendens til å bli litt "soft" i julen...og du har vel ubevisst senset det hos henne...og så gjenspeiler det seg i drømmene dine. Utnytt det maximalt! Over nyttår er hun tilbake! Hun gir til og med meg dårlig samvittighet for ikke å gå på ski, selv i de årene vi har svart asfalt her

Gjest Liza i London

Nei, har nok ikke det. Men selv de mest brutale har en tendens til å bli litt "soft" i julen...og du har vel ubevisst senset det hos henne...og så gjenspeiler det seg i drømmene dine. Utnytt det maximalt! Over nyttår er hun tilbake! Hun gir til og med meg dårlig samvittighet for ikke å gå på ski, selv i de årene vi har svart asfalt her

Ooops, dette kom på feil sted...men du skjønner nok hvor det hører hjemme :-0

Så hun har et tak i deg også. Skremmende.. Vi kan kanskje være glad for at hun ennå ikke har oppdaga rulleski. Jo, jeg er ganske flink til å utnytte situasjonen når hun *kremt* en sjelden gang er snill. Så lener jeg meg litt tilbake når hun finner noen andre å gå løs på inni mellom. ..

Han er så mye mer enn et utseende, han må oppleves på film:-)

Jeg har sett Twilight-filmene (de to første) og han er fremdeles absolutt ikke min type. Men værsågod - det hadde jo vært utrolig kjedelig om alle hadde likt det samme! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...