Gjest Bli med venninne? Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Må man ha med følge den dagen man skal slankeopereres? 0 Siter
Lille Gruble Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Nei, må ikke ha følge til slankeoperasjonen. Jeg tok en slik i juni på Aleris og gikk alene. Man blir godt tatt vare på i en slik stund. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Jeg hadde ikke det. Ble lagt inn dagen før operasjonen og lå til 2 dager etter. Klarte meg fint alene 0 Siter
Gjest Bli med venninne? Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Nei, må ikke ha følge til slankeoperasjonen. Jeg tok en slik i juni på Aleris og gikk alene. Man blir godt tatt vare på i en slik stund. Venninnen min har spurt om jeg kan bli med for at det stod det i brevet. Har sagt ja men veit ikke om jeg kan ta fri fra jobben. Har nok med å ta fri når ungene er syk eller skal til lege og tannlage og sånt 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Venninnen min har spurt om jeg kan bli med for at det stod det i brevet. Har sagt ja men veit ikke om jeg kan ta fri fra jobben. Har nok med å ta fri når ungene er syk eller skal til lege og tannlage og sånt Da må du si i fra så fort som mulig til venninnen din at du ikke kan bli med, slik at hun rekker å finne en annen før operasjonen. 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Venninnen min har spurt om jeg kan bli med for at det stod det i brevet. Har sagt ja men veit ikke om jeg kan ta fri fra jobben. Har nok med å ta fri når ungene er syk eller skal til lege og tannlage og sånt Da må det være lov å svare nei. 0 Siter
frosken Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Dersom hun skal gjennomgå et dagkirurgisk inngrep, så er hun avhengig av følge hjem fra sykehuset og tilsyn i etterkant. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Venninnen min har spurt om jeg kan bli med for at det stod det i brevet. Har sagt ja men veit ikke om jeg kan ta fri fra jobben. Har nok med å ta fri når ungene er syk eller skal til lege og tannlage og sånt Dersom det stod i brevet skal hun kanskje gjøre det dagkirurgisk?, da trenger man følge. Si i fra med en gang at du ikke kan, slik at hun rekker å finne en annen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.