Gå til innhold

Savner vi sommeren?

Gjest Summer and heavenly peace

Anbefalte innlegg

''Du undervurderer barna din! ;)''

Hhhhmmmm? ;-)

Neida, de lever i den villfarelsen om at mor simpelthen elsker skiturer og uteliv i mange minusgrader, håper jeg ;)

Anser meg som en usedvanlig god skuepiller, skjønner du :-p (Tør ikke å konfrontere alternativet om at de har gjennomskua meg og bare gjør gode miner til slett spill).....

De hater sikkert vinteren, og er bare ute i sneen for ikke å skuffe deg! :-)

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Sør

6

• Angustia

6

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

De hater sikkert vinteren, og er bare ute i sneen for ikke å skuffe deg! :-)

Med vennlig hilsen

Så nådeløse dere er - og jeg som vurderte å sende en søknad til Teaterhøgskolen etter 23 år med "ha-det-gøy-i-snøen-der-ingen fryser-og-alle-koser-seg-erfaring" :-/

Så nådeløse dere er - og jeg som vurderte å sende en søknad til Teaterhøgskolen etter 23 år med "ha-det-gøy-i-snøen-der-ingen fryser-og-alle-koser-seg-erfaring" :-/

Nei, jeg sier jo bare at kanskje hun også er en god skuespiller! ;-)

Med vennlig hilsen

Nei, jeg sier jo bare at kanskje hun også er en god skuespiller! ;-)

Med vennlig hilsen

''Nei, jeg sier jo bare at kanskje hun også er en god skuespiller! ;-)''

*Nei,nei,nei - holder meg for ørene!*

Den eldste og yngste liker til og med skøyter, og på skøytebanen har skuespillertalentet mitt møtt på seriøse problemer... Skal spare deg for detaljer, altså ;)

Jaja, det er ei stund til vår og sommer, så vi får fortsette å gjøre det beste ut av det - skuespill eller ei :-)

Annonse

Ja jeg savner sommeren. Jeg blir i New York i februar/mars og gleder meg til å slippe vekk fra vinteren i Oslo.

Det er snøstorm og sno i New York nå, men det vet du sikkert. Snør det aldri normalt i USA? For meg høres det ut til at det er blizzards stadig vekk og da kommer det en halvmeter snø. Er det aldri slik at snøen daler sakte ned og livet fortsetter sin vante gang. Jeg har inntrykk av livet stopper ved snødager, da er det fri på jobb og skole og alle sitter inne.

Annonse

Gjest verinoca

''Når skal du begynne å la folk ha personlige oppfatninger i fred?''

Hvorfor lar jeg ikke lar "folk ha personlige oppfatninger i fred" mer enn det du gjør?

Jeg skriver min mening, du skriver din. Slutt med sytingen din over at folk ikke er enige med deg, veronica! Det må du lære deg å tåle nå.

Med vennlig hilsen

Jeg svarer min personlige mening på trådstarters spørsmål, men du skal forsyne meg bortpå og korrigere der også. Vennligst la meg ha mine personlige oppfatninger i fred.

Jeg gidder overhodet ikke kaste bort mer energi på deg, det er fullstendig meningsløst.

Det er snøstorm og sno i New York nå, men det vet du sikkert. Snør det aldri normalt i USA? For meg høres det ut til at det er blizzards stadig vekk og da kommer det en halvmeter snø. Er det aldri slik at snøen daler sakte ned og livet fortsetter sin vante gang. Jeg har inntrykk av livet stopper ved snødager, da er det fri på jobb og skole og alle sitter inne.

Det snør normalt, men det skjer sjelden og da stenges alt. Ingenting er laget for de få "snowdays" som kommer. Jeg vet at det snør på østkysten nå, men jeg vet også at det varer en dag eller to og så er alt borte. Det kan komme snødag i mars og så bli 15 varmegrader om ettermiddagen.

Jeg vet at det snør i New York nå og at det skjer innimellom. Jeg vet også at det kommer isnende kalde dager der. Dette er bare enkelte dager. Vinteren er helt annerledes enn Norge og mars er oftest veldig fin. Jeg liker ikke New York om sommeren fordi da er det altfor varmt og fuktig. Våren og høsten er fantastiske. Jeg har vært der i 30 varmegrader i slutten av oktober.

Det snør normalt, men det skjer sjelden og da stenges alt. Ingenting er laget for de få "snowdays" som kommer. Jeg vet at det snør på østkysten nå, men jeg vet også at det varer en dag eller to og så er alt borte. Det kan komme snødag i mars og så bli 15 varmegrader om ettermiddagen.

I fjor vinter hadde de i Tennessee så mange snødager at ungene måtte bruke av sommerferiedagene sine. Sprøtt. Og det er masse snø i South Carolina i år. Jeg har sett bilder. Men nå så jeg New York på tv i går og jeg tror ingen av oss ville ha vært der nå, for der var det snø som føk avgårde og gatene var fulle av snø. Men det var måkt da, jeg venter fremdeles på at de skal måke Grünerløkka

I fjor vinter hadde de i Tennessee så mange snødager at ungene måtte bruke av sommerferiedagene sine. Sprøtt. Og det er masse snø i South Carolina i år. Jeg har sett bilder. Men nå så jeg New York på tv i går og jeg tror ingen av oss ville ha vært der nå, for der var det snø som føk avgårde og gatene var fulle av snø. Men det var måkt da, jeg venter fremdeles på at de skal måke Grünerløkka

Det kommer på tv med engang det er snø i New York og det har helt sikkert vært mye snø i går, men gatene er sannsynligvis tørre i dag -senest i morgen.

Forholdene er helt andre enn her hvor vi er vant til snø i månedsvis.

''Det er litt som å si at det fine med å slå hodet i en murvegg er at det er så deilig å holde opp!''

Dagens gullkorn :-D Jeg lo så mye at tenåringen lurte på om jeg endelig hadde forvilla meg inn på YouTube på egen hånd ;-p

For å være en smule seriøs før jeg legger meg; jeg liker vinteren, men ikke lengden på den ift sommeren - for min del kunne årstidene godt ha bytta varighet.

Jeg vil ha vær som det beskrives i himmelen. Ikke for varmt og ikke for kaldt - en mild bris som stryker deg om kinnet og du svetter ikke og fryser ikke heller;-)

Jeg emigrerer snart fra den langvarige kulden i Norge. Lurer bare på om ikke Afrika er for varmt for meg.

Det kommer på tv med engang det er snø i New York og det har helt sikkert vært mye snø i går, men gatene er sannsynligvis tørre i dag -senest i morgen.

Forholdene er helt andre enn her hvor vi er vant til snø i månedsvis.

Det har jeg skjønt men jeg klarer ikke helt å forstå hvordan det er der. Jeg kan ikke forestille meg at snø kommer ned på en annen måte enn stille og rolig daling enda det hender jo at det snør vannrett her og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...