Gå til innhold

Savner vi sommeren?

Gjest Summer and heavenly peace

Anbefalte innlegg

Det har jeg skjønt men jeg klarer ikke helt å forstå hvordan det er der. Jeg kan ikke forestille meg at snø kommer ned på en annen måte enn stille og rolig daling enda det hender jo at det snør vannrett her og.

Når det blåser samtidig som det snør så er det livsfarlig å være ute. Det er omtrent bare i Oslo som snøen daler rett ned stille og fredelig.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Sør

6

• Angustia

6

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Når det blåser samtidig som det snør så er det livsfarlig å være ute. Det er omtrent bare i Oslo som snøen daler rett ned stille og fredelig.

Jeg har aldri vært noen andre steder enn Oslo om vinteren, untatt i Athen en vinter og der var det ikke noe snø. Og et par vintere i innlandet hvor det var -30 grader og lite blåst der og.

Jeg har aldri vært noen andre steder enn Oslo om vinteren, untatt i Athen en vinter og der var det ikke noe snø. Og et par vintere i innlandet hvor det var -30 grader og lite blåst der og.

Hei - ble den tråden om den grymme datter slettet? Jeg syntes jeg så mange nye innlegg i den for en stund siden, men hadde ikke tid til å lese dem, og nå finner jeg ikke igjen tråden....

Hei - ble den tråden om den grymme datter slettet? Jeg syntes jeg så mange nye innlegg i den for en stund siden, men hadde ikke tid til å lese dem, og nå finner jeg ikke igjen tråden....

Her er linken i hvert fall men noen innlegg kan være slettet, det klarer jeg aldri å følge med på ;o)

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4501057

Her er linken i hvert fall men noen innlegg kan være slettet, det klarer jeg aldri å følge med på ;o)

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4501057

Tusen takk, ja jeg fant den til slutt selv, den hadde bare havnet langt ned, og jeg tror ikke at noe var slettet - ikke ting som jeg hadde lest ihvertfall. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...