Gå til innhold

Pleas, hjelp meg med problemstillingen.

Gjest må komme videre snart..........

Anbefalte innlegg

Skal skrive en oppgave om relasjon mellom meg og en bruker som er schizofren. Jeg har vridd hodet, og ønsker finne en god problemstilling til dette. Nå står jeg fast. Har vært i praksis og hatt en bruker som er schizofren, og skal skrive oppgave om relasjoner, om hva jeg følte, hva jeg forsto, sammenhenger, hvordan jeg forstår teorien ovs. Tar i mot forslag til tip om problemstilling jeg kan bruke i en eventuell oppgave.

På forhånd tusen takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358250-pleas-hjelp-meg-med-problemstillingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen forslag:

Aktuelle utfordringer i samhandling med en bruker med schizofreni.

Hvordan utvikle en god relasjon til en bruker med schizofreni?

En drøfting av valg av tiltak for å fremme en god relasjon til bruker med schizofreni

Osv.

Noen forslag:

Aktuelle utfordringer i samhandling med en bruker med schizofreni.

Hvordan utvikle en god relasjon til en bruker med schizofreni?

En drøfting av valg av tiltak for å fremme en god relasjon til bruker med schizofreni

Osv.

Tusen takk, meningsfullt ved at det får meg til å reflektere litt (0:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...