Gjest må komme videre snart.......... Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Skal skrive en oppgave om relasjon mellom meg og en bruker som er schizofren. Jeg har vridd hodet, og ønsker finne en god problemstilling til dette. Nå står jeg fast. Har vært i praksis og hatt en bruker som er schizofren, og skal skrive oppgave om relasjoner, om hva jeg følte, hva jeg forsto, sammenhenger, hvordan jeg forstår teorien ovs. Tar i mot forslag til tip om problemstilling jeg kan bruke i en eventuell oppgave. På forhånd tusen takk 0 Siter
Gjest Lyckeby Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Jeg hadde gleden av å bli kjent med en steingal person. Det gav meg innsikt i galskapen som finnes. Vi fikk et nært forhold, og det var nærme at jeg ikke ble gal selv. Det gikk bra da, og nå sitter jeg tilbake med gode minner. 0 Siter
frosken Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Noen forslag: Aktuelle utfordringer i samhandling med en bruker med schizofreni. Hvordan utvikle en god relasjon til en bruker med schizofreni? En drøfting av valg av tiltak for å fremme en god relasjon til bruker med schizofreni Osv. 0 Siter
Gjest må komme videre snart.......... Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Noen forslag: Aktuelle utfordringer i samhandling med en bruker med schizofreni. Hvordan utvikle en god relasjon til en bruker med schizofreni? En drøfting av valg av tiltak for å fremme en god relasjon til bruker med schizofreni Osv. Tusen takk, meningsfullt ved at det får meg til å reflektere litt (0: 0 Siter
Gjest Lyckeby Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Tusen takk, meningsfullt ved at det får meg til å reflektere litt (0: Synes du ikke at hva jeg skrev var til hjelp? 0 Siter
Gjest må komme videre snart.......... Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Synes du ikke at hva jeg skrev var til hjelp? He he, joda alt av svar gir mening for meg. Ditt også (0; 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.