Gå til innhold

Har et problem

Anbefalte innlegg

Gjest Freewheel

Har ikke så mye sprit igjen, og heller ikke så mange penger. Er vant med å kunne gå å kjøpe øl når spriten tar slutt, men kan ikke gjøre det nå.

Jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det.

Skal jeg kjøpe øl og satse på at jeg får låne penger, eller skal jeg ta det med ro og ikke kjøpe noe mer?

Jeg har så lyst på øl at jeg holder på å knuses, men det er vanskelig når jeg egentlig ikke har råd.

Hva anbefaler dere meg å gjøre?

Jeg trenger sigaretter også. Har vært uten nå et par timer og jeg kjenner på suget. Det er dyrt med sigaretter, og jeg har egentlig ikke råd til det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358254-har-et-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dine valg for resten av livet

Bruk anledningen til å se på ditt eget avhengighetsproblem, og sjekk ut hvor du kan søke hjelp. Sigaretter er nå en ting, men du er helt klart avhengig av alkohol utifra det du forteller. Søk hjelp, og bruk anledningen nå til å slutte.

Dessuten: Gjør aktiviteter som får deg til å tenke på andre ting, du blir mer sugen hvis du går og tenker på det hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358254-har-et-problem/#findComment-3088638
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...