Gå til innhold

Åpner du for julebukker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Mandolaika

5

• Angustia

4

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke å åpne for muslimer som går julbukk og ikke kan synge julesanger og ikke har kledd seg ut og er større enn meg og bare vil ha penger. For hva liksom?

AneM1365380603
Skrevet

Her er det julebukker 6. januar, og vi har klart godterier til dem.

Gjest Klinkekula
Skrevet

Nei, jeg gidder ikke å åpne for muslimer som går julbukk og ikke kan synge julesanger og ikke har kledd seg ut og er større enn meg og bare vil ha penger. For hva liksom?

LOL, ja man kan aldri vite om det er muslimer som kommer på besøk. Er best å holde døren lukket!

Skrevet

Nei. Ikke har jeg noe å gi dem heller. Det eneste jeg har som minner om jul er juleøl, og foreldrene blir så jævla mugne hvis jeg gir dem en sixpack.

Skrevet

''Nei, jeg gidder ikke å åpne for muslimer som går julbukk''

Julebukk har vel aldri vært en kristen tradisjon - hvilken religion foretrekker du de tilhører?

Skrevet

Har faktisk ikke vært julebukk hos oss. Ville nok åpnet om de kom :-)

Gjest Klinkekula
Skrevet

Nei. Ikke har jeg noe å gi dem heller. Det eneste jeg har som minner om jul er juleøl, og foreldrene blir så jævla mugne hvis jeg gir dem en sixpack.

LOL, ja gir du dem en sixpack med øl blir nok foreldrene sure! :)

Skrevet

''Nei, jeg gidder ikke å åpne for muslimer som går julbukk''

Julebukk har vel aldri vært en kristen tradisjon - hvilken religion foretrekker du de tilhører?

Ikke mobb Dorthe. Du hadde også vært skeptisk til å åpne hvis du i kikkehullet så 8 skjeggete arabere stå å synge Rudolf er rød på nesen. :)

Skrevet

LOL, ja gir du dem en sixpack med øl blir nok foreldrene sure! :)

Nå er det uansett ingen fare for at jeg ville gitt bort juleøl. Juleølen er latterlig dyr! :)

Skrevet

Jeg har ikke sett en julebukk på minst femten år. Finnes de fortsatt?

Jeg åpner sikkert hvis det kommer en. Jeg er ganske vennlig sånn sett.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg åpner, men det er noen år siden det har vært julebukk her. Nå er det flere halvstore barn i nabolaget. så tradisjonen tar seg kanskje opp igjen.

Jeg pleier generelt åpne når det ringer på døra.

Skrevet

LOL, ja man kan aldri vite om det er muslimer som kommer på besøk. Er best å holde døren lukket!

Men jeg ser ikke hvorfor slike slamper på 15-16 år uten kostyme skal komme på døra. Ikke kan de synge julesanger heller ;o)

Skrevet

Neida, det er sikkert et par av dem som er gamle nok ;o)

Skrevet

Ikke mobb Dorthe. Du hadde også vært skeptisk til å åpne hvis du i kikkehullet så 8 skjeggete arabere stå å synge Rudolf er rød på nesen. :)

Nemlig ;o)

Skrevet

Jeg åpner for julebukkene. Gikk julebukk selv og synet det var en koselig tradisjon. Jeg er med på å glede små barn når jeg gir litt snop til dem. Og så er det så koselig når jeg får dem til å synge en julesang. Men halloween liker jeg ikke.

Skrevet

Mine barn gikk sammen med noen venner julebukk i går kveld. I nabolaget der alle kjenner dem altså.

Alle som var hjemme åpnet for dem, og de storkoste seg. :-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Naturligvis åpner jeg for julebukker!

Skrevet

Vi har en stor, skummel hund, så det kommer ikke mange julebukker hit...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...