Gå til innhold

Mann som opplever daglig kvalme

Anbefalte innlegg

Gjest familyman

Jeg er en mann i 30-årene som har vært småkvalm i rundt 1 1/2 uke, og som lurer på hva som forårsaker dette!?! Jeg er stort sett frisk og rask, men har hanglet den siste perioden. Er det normalt at man er "kvalm" i en lengre periode uten at det er en årsak bak?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358280-mann-som-opplever-daglig-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gert ert

Du er nok gravid! ;-)

Det kan være noe av det som går rundt, eller (hvis du er svimmel også) kan det være noe i øret.

Med vennlig hilsen

Ja, siden jeg ikke er svimmel så er jeg nok gravid. Gleder meg til å bli verdens første fødende mann!

Ja, siden jeg ikke er svimmel så er jeg nok gravid. Gleder meg til å bli verdens første fødende mann!

Kjøp noe Idoform eller annet mageregulerende. Kanskje du har en jobb der konfekten står framme i hele desember? Det kan være noe sånt ...

Annonse

Omgangssyka går nå rundt om i hele Norge tror jeg... Noen får den akutt, mens andre bare går rundt og er småkvalm lenge.. Jeg tror kanskje jeg ville satsa på mageregulerende bakterier (helekosten) og tatt dette i noen dager for å se om det bedra seg!

Gjest et seriøst svar her

Jeg hadde kvalme en dag før jul og så ble jeg god igjen, for så å oppleve ny kvalme en dag etter jul. Men uten oppkast begge gangene. Et annet familiemedlem hadde kvalme med oppkast en dag.

Så jeg tror det er omgangsyken som herjer og vi får den forskjellig alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...