Gå til innhold

Fødte og kvalte baby på flyplasstoalett.

Anbefalte innlegg

Gjest makan!!!!!!!!!!

Jeg forstår heller ikke hvorfor homofile skal få gratis kondomer.

Nå er det vel det at analsex er veldig utsatt når det gjelder hivoverføring da det lett blir rifter her, så man anbefaler ikke analsex uten bruk av kondom og glidemiddel...

og siden homofile stort sett benytter analen til den slags blir de vel sett på som en risikogruppe. Og hiv er jo og var jo stort utbredt blandt homofile,

så var det bifile som smittet hetrofile kvinner, og nå får alle det, bifile, homofile, streite osv...

Og selvsagt narkomane pga deling av sprøyter er meget risikofylt.

Også driver de jo og prostituerer seg da for å få råd til sprøytene, og dertil smitter de enda flere... evig runddans.

Hadde flere brukt gummi hadde vi fått slutt på den møkka der!

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

18

• Dorthe

9

• Sør

6

• Lillemus

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nå er det vel det at analsex er veldig utsatt når det gjelder hivoverføring da det lett blir rifter her, så man anbefaler ikke analsex uten bruk av kondom og glidemiddel...

og siden homofile stort sett benytter analen til den slags blir de vel sett på som en risikogruppe. Og hiv er jo og var jo stort utbredt blandt homofile,

så var det bifile som smittet hetrofile kvinner, og nå får alle det, bifile, homofile, streite osv...

Og selvsagt narkomane pga deling av sprøyter er meget risikofylt.

Også driver de jo og prostituerer seg da for å få råd til sprøytene, og dertil smitter de enda flere... evig runddans.

Hadde flere brukt gummi hadde vi fått slutt på den møkka der!

Jeg er helt enig med deg, men homofile er stort sett like voksne og ansvarsfulle som heterofile og bifile, derfor mener jeg det blir feil om kun homofile skal få kondomer gratis, slik noen her skrev.

Om det stemmer at homofile får dem gratis og andre ikke, vet jeg dog ikke.

Jeg synes det skulle være gratis kondomer på alle ungdomsskoler, der har ikke ungene penger til kondomer og da kan man forhindre både sykdom og graviditeter.

''Jeg synes det skulle være gratis kondomer på alle ungdomsskoler, der har ikke ungene penger til kondomer og da kan man forhindre både sykdom og graviditeter''

Hvilket det er. Det er bare å gå til helsesøster så får du så mange du har bruk for.

''Jeg synes det skulle være gratis kondomer på alle ungdomsskoler, der har ikke ungene penger til kondomer og da kan man forhindre både sykdom og graviditeter''

Hvilket det er. Det er bare å gå til helsesøster så får du så mange du har bruk for.

Men jeg kan ikke oppfordre til det. Dessuten tror jeg ikke det er noen helsesøster der minstemann går, da må han gå til helsesøster på den skolen som ligger oppi gata her og jeg aner ikke når hun er der. Forrige skole var det helsesøster fra 9-11 en tirsdag i måneden.

Gjest makan!!!!!!!!!!

Jeg er helt enig med deg, men homofile er stort sett like voksne og ansvarsfulle som heterofile og bifile, derfor mener jeg det blir feil om kun homofile skal få kondomer gratis, slik noen her skrev.

Om det stemmer at homofile får dem gratis og andre ikke, vet jeg dog ikke.

hvordan sjekker de at noen er homofil da? Er jo bare å si at man er homofil så får man gratis gummi :)

Jeg syns gummi skulle vært gratis for alle, så hadde nok flere brukt det.

Alle utesteder burde "spandert" gratis gummi til alle sine gjester (det er jo her oftest one night standene møtes).

Og gratis gummi spandert av hotellene, gratis gummi i lobbyen og på nattbordet.

Men jeg kan ikke oppfordre til det. Dessuten tror jeg ikke det er noen helsesøster der minstemann går, da må han gå til helsesøster på den skolen som ligger oppi gata her og jeg aner ikke når hun er der. Forrige skole var det helsesøster fra 9-11 en tirsdag i måneden.

Men husker jeg ikke feil går minstemann din på en skole der kondombruk kun er lovlig ved voldtekt.

Jeg skjønner ikke at gratis- eller ikke gratis skal være noe tema i verdens rikeste land. Vi har råd til den tipakken til rundt 70 kroner (og den selges overalt), og er man bekymret for at ungdommen ikke har råd til denne, får foreldre kjøpe den til dem.

Men det gjør de selvfølgelig ikke, for det å dele ut kondomer til fjortenåringer er jo å oppfordre til sex. På samme måte er det nok mange foreldre som hadde rablet sidelengst dersom poden hadde fått utdelt kondomer på skolen uten å spørre om det.

Jeg tviler sterkt på at dårlig kondomvett i Norge har noe som helst med tilgang å gjøre, men ren og skjær dumskap.

Da er det nok viktigere å opplyse i land der de knapt har hørt om kondomer. Vi på vår side har ingen unnskyldning.

Annonse

Men husker jeg ikke feil går minstemann din på en skole der kondombruk kun er lovlig ved voldtekt.

Jeg skjønner ikke at gratis- eller ikke gratis skal være noe tema i verdens rikeste land. Vi har råd til den tipakken til rundt 70 kroner (og den selges overalt), og er man bekymret for at ungdommen ikke har råd til denne, får foreldre kjøpe den til dem.

Men det gjør de selvfølgelig ikke, for det å dele ut kondomer til fjortenåringer er jo å oppfordre til sex. På samme måte er det nok mange foreldre som hadde rablet sidelengst dersom poden hadde fått utdelt kondomer på skolen uten å spørre om det.

Jeg tviler sterkt på at dårlig kondomvett i Norge har noe som helst med tilgang å gjøre, men ren og skjær dumskap.

Da er det nok viktigere å opplyse i land der de knapt har hørt om kondomer. Vi på vår side har ingen unnskyldning.

Han går på en annen skole nå og han har kjæreste som er ett år eldre dvs at hun er 15.

Og jeg har fortalt om kondomer opp og ned og fram og tilbake, men dustefaren sier bare at hans sønn gjør ikke slike ting.

Men det tror jeg og jeg håper jenta bruker p-piller. Han ser så lur ut når jeg spør.

Han går på en annen skole nå og han har kjæreste som er ett år eldre dvs at hun er 15.

Og jeg har fortalt om kondomer opp og ned og fram og tilbake, men dustefaren sier bare at hans sønn gjør ikke slike ting.

Men det tror jeg og jeg håper jenta bruker p-piller. Han ser så lur ut når jeg spør.

Kult at han har fått kjæreste! :)

Dustefaren høres mildt sagt naiv ut. Hehe.

Kult at han har fått kjæreste! :)

Dustefaren høres mildt sagt naiv ut. Hehe.

Han er skikkelig forelsket, jeg garanterer at det hopper i magen hans og at hjertet slår oppi halsen.

Faren begynte da han var 12 så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han er så naiv.

hvordan sjekker de at noen er homofil da? Er jo bare å si at man er homofil så får man gratis gummi :)

Jeg syns gummi skulle vært gratis for alle, så hadde nok flere brukt det.

Alle utesteder burde "spandert" gratis gummi til alle sine gjester (det er jo her oftest one night standene møtes).

Og gratis gummi spandert av hotellene, gratis gummi i lobbyen og på nattbordet.

''Jeg syns gummi skulle vært gratis for alle, så hadde nok flere brukt det. Alle utesteder burde "spandert" gratis gummi til alle sine gjester (det er jo her oftest one night standene møtes).

Og gratis gummi spandert av hotellene, gratis gummi i lobbyen og på nattbordet.''

Hvorfor kan ikke voksne folk ta ansvar selv? De aller fleste i Norge har råd til en pakke gummi.

At de deles ut til ungdom gratis, det støtter jeg derimot.

http://www.gratiskondomer.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...