Gjest bølger Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har blu-ray spiller og høytalere. Ønsker meg et godt anlegg med mulighet for nettradio og mulighet til å spille fra hardisk (event. i pod, eller om det finnes andre muligheter utenom cd-plater) Er det noen som har gode råd. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Jeg ville hørt med Hi-Fi klubben. Hos meg stopper kunnskapen når det komer til mp3 spillere og/eller harddisker. Slikt er jo vanlig å koble til AUX på forsterkeren. Er nå det jeg gjør med min PC i allefall Er ikke sånn hundre prosent på hvordan Hi-Fi Klubben staver adressa si, men du treffer garantert med google. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Du må nok ha en form for forsterker, forøvrig har nok andre mer peil enn jeg :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Avhenger mye av hva du vil legge i anlegget, men jeg kan også anbefale hifiklubben (hifiklubben.no). Jeg kjøpte anlegg der for rundt 8 år siden, og er fortsatt meget fornøyd. Men det koster jo fort noen hakk mer enn andre steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.