tonie Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Nei. Jeg liker homser og lesber og fjoller og transer og flere til. Jeg liker spesielt godt de litt skrullete, overfladiske og nebbete homseguttene:) 0 Siter
Gjest Skinka Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Nei, jeg er heterofob. Vi har kommet så langt nå at folk ikke behøver å være hetero lenger. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Nei, det skal jeg ha for at jeg ikke er. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Nei, det er jeg ikke. Jeg kjenner en kar som virkelig er et flott menneske. Han er homo, noe jeg ikke ville gjettet meg til om ikke han hadde sagt det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Nei. Homofobi i 2010 er relativt avleggs. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Jeg liker stort sett homofile menn veldig godt. Glad for at de eksisterer. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Når jeg blir forelsket i en skikkelig flott mann og så oppdager at han er homofil blir jeg ordentlig lei meg. Er jeg da homofob? 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Når jeg blir forelsket i en skikkelig flott mann og så oppdager at han er homofil blir jeg ordentlig lei meg. Er jeg da homofob? Nei 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Nei Det er mye vanskeligere å være forelsket i en homofil mann enn å være forelsket i en heterofil mann som ikke vil en. Det er rett og slett en utrolig vanskelig opplevelse. Er det da pga. homofobi? 0 Siter
Sør Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Det er mye vanskeligere å være forelsket i en homofil mann enn å være forelsket i en heterofil mann som ikke vil en. Det er rett og slett en utrolig vanskelig opplevelse. Er det da pga. homofobi? Nei, det er trolig fordi du vet at du aldri kan "konkurrere" om hans gunst, ettersom du er feil kjønn, og ikke kan gjøre noe med det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Nei. Homofobi i 2010 er relativt avleggs. Les kommentarene på www.cnn.com til at Elton John og (mannlig) partner har fått et barn. Det er helt utrolig. Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Les kommentarene på www.cnn.com til at Elton John og (mannlig) partner har fått et barn. Det er helt utrolig. Med vennlig hilsen Ja, det er en del middelalderske holdninger der ute. Det er bare å sjekke her inne i juli neste år etter homseparaden. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Nei. Homofobi i 2010 er relativt avleggs. Det er dessverre mye som er, eller burde være, avleggs, men som likevel er relativt utbredt. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Ja, det er en del middelalderske holdninger der ute. Det er bare å sjekke her inne i juli neste år etter homseparaden. Hvorfor de homofile lar seg fronte av en gjeng utspjåkede halvnaken papegøyeliknende tullinger er en gedigen gåte. Den paraden spikrer jo fast langt flere fordommer folk måtte ha, enn den fjerner. Er du ute etter fokus på middelalderholdninger kan du jo starte her, og hos de 3000 tilhørerne: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=587371 Men, nei, det er jo ikke interessant må vite. Han er jo muslim og kunne bli såret. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Nei, jeg tror jeg helt ærlig kan si at jeg ikke er homofob... 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hva er homofob? Jeg synes rævpuling er ekkelt og omtaler derfor gjerne homser i rektumnale vendinger. Men det er helt greit for meg at mannfolk dytter bæsj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.