Gå til innhold

Er du homofob?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg liker homser og lesber og fjoller og transer og flere til. Jeg liker spesielt godt de litt skrullete, overfladiske og nebbete homseguttene:)

Skrevet

Nei, jeg er heterofob. Vi har kommet så langt nå at folk ikke behøver å være hetero lenger.

Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Jeg kjenner en kar som virkelig er et flott menneske. Han er homo, noe jeg ikke ville gjettet meg til om ikke han hadde sagt det.

Skrevet

Jeg liker stort sett homofile menn veldig godt. Glad for at de eksisterer.

Skrevet

Når jeg blir forelsket i en skikkelig flott mann og så oppdager at han er homofil blir jeg ordentlig lei meg. Er jeg da homofob?

Skrevet

Når jeg blir forelsket i en skikkelig flott mann og så oppdager at han er homofil blir jeg ordentlig lei meg. Er jeg da homofob?

Nei

Skrevet

Nei

Det er mye vanskeligere å være forelsket i en homofil mann enn å være forelsket i en heterofil mann som ikke vil en. Det er rett og slett en utrolig vanskelig opplevelse. Er det da pga. homofobi?

Skrevet

Det er mye vanskeligere å være forelsket i en homofil mann enn å være forelsket i en heterofil mann som ikke vil en. Det er rett og slett en utrolig vanskelig opplevelse. Er det da pga. homofobi?

Nei, det er trolig fordi du vet at du aldri kan "konkurrere" om hans gunst, ettersom du er feil kjønn, og ikke kan gjøre noe med det.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nei. Homofobi i 2010 er relativt avleggs.

Les kommentarene på www.cnn.com til at Elton John og (mannlig) partner har fått et barn. Det er helt utrolig.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Les kommentarene på www.cnn.com til at Elton John og (mannlig) partner har fått et barn. Det er helt utrolig.

Med vennlig hilsen

Ja, det er en del middelalderske holdninger der ute. Det er bare å sjekke her inne i juli neste år etter homseparaden.

Skrevet

Nei. Homofobi i 2010 er relativt avleggs.

Det er dessverre mye som er, eller burde være, avleggs, men som likevel er relativt utbredt.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Ja, det er en del middelalderske holdninger der ute. Det er bare å sjekke her inne i juli neste år etter homseparaden.

Hvorfor de homofile lar seg fronte av en gjeng utspjåkede halvnaken papegøyeliknende tullinger er en gedigen gåte.

Den paraden spikrer jo fast langt flere fordommer folk måtte ha, enn den fjerner.

Er du ute etter fokus på middelalderholdninger kan du jo starte her, og hos de 3000 tilhørerne: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=587371

Men, nei, det er jo ikke interessant må vite. Han er jo muslim og kunne bli såret.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Nei, jeg tror jeg helt ærlig kan si at jeg ikke er homofob...

Skrevet

Hva er homofob? Jeg synes rævpuling er ekkelt og omtaler derfor gjerne homser i rektumnale vendinger. Men det er helt greit for meg at mannfolk dytter bæsj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...