Lillemus Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 http://www.kjendis.no/2010/12/29/kjendis/blogger/angrep/griseblod/14882607/ Har hun ikke speil tro? 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 He he ja det tenkte jeg når jeg så det også.....sikkert brun uten sol spray...ser det på den hvite stripa på halsen... 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Det er ikke brunkrem. Rundt øynene hennes kan du se at hun har hatt briller som stenger ute UV-strålingen. 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 He he ja det tenkte jeg når jeg så det også.....sikkert brun uten sol spray...ser det på den hvite stripa på halsen... Den hvite stripen er pga. en hudfold som har blitt når hun har ligget i solarium. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Det ser ut som om hun har operert seg for å se ut som Paris Hilton. Lekkert ... 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Skrevet 29. desember 2010 Det er ikke brunkrem. Rundt øynene hennes kan du se at hun har hatt briller som stenger ute UV-strålingen. Nja... Se på panna og ikke minst den hvite stripa på halsen -. helt heldig er det i alle fall ikke. *hehe* 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Synes lett ikke det der var ille jeg, ser mye verre ting hver dag på kjøpesenteret! Og sånn hvit stripe på halsen får jeg av vanlig sol. 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hun har sikkert speil og hun ønsker trolig å se slik ut. Jeg forstår ikke helt hva som er galt med det? Ja til mangfold og ja til framsnakking som vår kronprins taler om. Det er også et faktum at de som har et behov for å påpeke noe ved andres utseende eller levemåte i negativ retning trolig ikke er helt fornøyd med sitt eget utseende eller det livet de lever. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Skrevet 29. desember 2010 Hun har sikkert speil og hun ønsker trolig å se slik ut. Jeg forstår ikke helt hva som er galt med det? Ja til mangfold og ja til framsnakking som vår kronprins taler om. Det er også et faktum at de som har et behov for å påpeke noe ved andres utseende eller levemåte i negativ retning trolig ikke er helt fornøyd med sitt eget utseende eller det livet de lever. *hehe* Jeg er fornøyd med selv, tusen takk. Hun går da sminket som hun vil for meg, men med markert skille både i panna, rundt øynene og på halsen i tillegg til den hvite stripa så var det jo ikke akkurat pent da... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hun har sikkert speil og hun ønsker trolig å se slik ut. Jeg forstår ikke helt hva som er galt med det? Ja til mangfold og ja til framsnakking som vår kronprins taler om. Det er også et faktum at de som har et behov for å påpeke noe ved andres utseende eller levemåte i negativ retning trolig ikke er helt fornøyd med sitt eget utseende eller det livet de lever. Det er tydelig at denne jenta ikke var fornøyd med utseendet sitt, siden hun har endret hudfargen så radikalt. 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Det er tydelig at denne jenta ikke var fornøyd med utseendet sitt, siden hun har endret hudfargen så radikalt. Hvor sa jeg noe annet? Jeg skrev at hun meget trolig ønsker å se slik ut Jeg ser imidlertid ikke noe galt i det. 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 *hehe* Jeg er fornøyd med selv, tusen takk. Hun går da sminket som hun vil for meg, men med markert skille både i panna, rundt øynene og på halsen i tillegg til den hvite stripa så var det jo ikke akkurat pent da... Det viktige er hva hun trives med og ikke hva du synes er pent eller ikke 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 *hehe* Jeg er fornøyd med selv, tusen takk. Hun går da sminket som hun vil for meg, men med markert skille både i panna, rundt øynene og på halsen i tillegg til den hvite stripa så var det jo ikke akkurat pent da... '' i tillegg til den hvite stripa '' Noen har bare slike striper på halsen, enten deer sminket eller ikke. 0 Siter
Holmes Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 '' i tillegg til den hvite stripa '' Noen har bare slike striper på halsen, enten deer sminket eller ikke. ''Noen har bare slike striper på halsen, enten deer sminket eller ikke.'' Mens andre skal være takknemlig for at de i det hele tatt har hals...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 ''Noen har bare slike striper på halsen, enten deer sminket eller ikke.'' Mens andre skal være takknemlig for at de i det hele tatt har hals...;-) ;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Nja... Se på panna og ikke minst den hvite stripa på halsen -. helt heldig er det i alle fall ikke. *hehe* Og ekstra brun rundt nesa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.