Gjest grumsa Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 gå en måneskinnstur og suge inn knallfrisk luft. Men før jeg kommer dit er veien så lang med påkledning og slikt styr. Kan noen gi meg et tupp? 0 Siter
Rith Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Så herlig det måtte være å gå en måneskinnstur i kveldsmørket, med snøen som lyser opp i tillegg. Så mye inntrykk og en herlig avslutning på kvelden, også så godt som man sover etterpå. Åpent sinn, klar for fine drømmer 0 Siter
Gjest grumsa Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Så herlig det måtte være å gå en måneskinnstur i kveldsmørket, med snøen som lyser opp i tillegg. Så mye inntrykk og en herlig avslutning på kvelden, også så godt som man sover etterpå. Åpent sinn, klar for fine drømmer Nå fikk du meg til å smile - takk Turen er gått, fantastisk. Det glitret overalt. Jeg har spist en skive brød og drukket en kopp kakao. Nå er jeg klar for dyna og puta snart 0 Siter
Rith Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Nå fikk du meg til å smile - takk Turen er gått, fantastisk. Det glitret overalt. Jeg har spist en skive brød og drukket en kopp kakao. Nå er jeg klar for dyna og puta snart Så bra at du gikk turen. Dørstokkmila er lang i blandt, men for et eventyr som venter der ute. Sove godt 0 Siter
Gjest grumsa Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Så bra at du gikk turen. Dørstokkmila er lang i blandt, men for et eventyr som venter der ute. Sove godt Ja den gjorde godt Og du har helt rett, det kan være tungt å komme seg over dørstokken. Etterpå oppleves det som om noe man bør gjøre med enkelthet og hele hele tiden hvis ikke så går man glipp av disse eventyrene God natt Rith 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.