Gå til innhold

Er det mye å ha fem sykedager på fire måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en del, men er man syk så er man jo syk. Fint lite å gjøre med det! Jeg har også alltid dårlig samvittighet, uansett hvor dårlig jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en del, men er man syk så er man jo syk. Fint lite å gjøre med det! Jeg har også alltid dårlig samvittighet, uansett hvor dårlig jeg er.

Gyrken?!

Er ikke det et gammelt DOL-nick? Lenge siden du har vært her :-)

Skrevet

gyrken :-)

Veldig glad for å se deg her. Håper du skal være her lenge.

Jeg husker deg godt fra gode gamle DOL-dager.

Og så har jeg en oppskrift i boken min som heter "Gyrkens pastasalat"

Du husker nok ikke meg, for jeg skriver ikke så ofte (men leser det meste).

Gjest segunda
Skrevet

Noen gjør det jo. Ikke jeg. Har vært sykemeldt en dag i mitt liv og det var dagen etter en operasjon.

Syns stadig jeg hører "nei,nå tror jeg jeg går og får meg sykemeldt"

Ille atmange utnytter det fantastiske systement vi har i Norge,

Det er et begrep på folkemunne i Norge og si at en skal sykemelde seg, eller få en sykemelding. Det er legene som sykemelder og har ansvaret for sykemelding.

Jeg nekter å tro at norske leger sykemelder hvem som helst når som helst bare fordi de blir bedt om det.

Skrevet

gyrken :-)

Veldig glad for å se deg her. Håper du skal være her lenge.

Jeg husker deg godt fra gode gamle DOL-dager.

Og så har jeg en oppskrift i boken min som heter "Gyrkens pastasalat"

Du husker nok ikke meg, for jeg skriver ikke så ofte (men leser det meste).

Hehe.. jeg vet ikke helt hvor lenge jeg blir, for mine forumsdager er nok oppbrukt egentlig. Folk bare gjentar seg selv, år etter år er det de samme temaene som dukker opp. Men det hender jo det er hyggelig å svinge innom, og det er veldig hyggelig å bli kjent igjen. Jeg har jo tross alt bodd her i noen år. :-)

Skrevet

Gyrken?!

Er ikke det et gammelt DOL-nick? Lenge siden du har vært her :-)

Det er lenge siden, ja. Jeg tror nesten ikke jeg har vært her siden 2002 eller noe sånt, bortsett fra en og annen gjesteopptreden. Nesten utrolig at nick og passord ikke er slettet!

Hyggelig å se noen kjente "fjes" her! :)

Skrevet

Hvis dette er et jevnt snitt hun ligger på år ut og år inn, så er det mye. Hvis ikke er det jo typisk uflaks bare - jeg fikk tre sykedager nå i jula pga en hissig influensaliknende forkjølelse - man kunne formulert det som 'tre dager syk på en måned' ikke sant? Men forhåpentligvis blir det altså 'tre dager syk på et år'..tilslutt.. :-D Og det får være greit. :-)

Skrevet

Hehe.. jeg vet ikke helt hvor lenge jeg blir, for mine forumsdager er nok oppbrukt egentlig. Folk bare gjentar seg selv, år etter år er det de samme temaene som dukker opp. Men det hender jo det er hyggelig å svinge innom, og det er veldig hyggelig å bli kjent igjen. Jeg har jo tross alt bodd her i noen år. :-)

''Folk bare gjentar seg selv, år etter år er det de samme temaene som dukker opp''

Gyrken dah! Du må da se at det er visse variasjoner, og dessuten har vi fått quote-funksjon. Den har du ikke prøvd ennå..*s*

Velkommen tilbake enten du blir her lenge eller kort:-)

Skrevet

''Folk bare gjentar seg selv, år etter år er det de samme temaene som dukker opp''

Gyrken dah! Du må da se at det er visse variasjoner, og dessuten har vi fått quote-funksjon. Den har du ikke prøvd ennå..*s*

Velkommen tilbake enten du blir her lenge eller kort:-)

Næh! Åssen gjorde du det? *intrisert*

En annen sak er at jeg synes hele forumet her ser helt merkelig ut, det er jo bare en smal stripe på venstre side av skjermen. Og her er ikke knapper, bare noen linker. Regner med at det er jeg som har gjort et eller annet galt.

Skrevet

En annen sak er at jeg synes hele forumet her ser helt merkelig ut, det er jo bare en smal stripe på venstre side av skjermen. Og her er ikke knapper, bare noen linker. Regner med at det er jeg som har gjort et eller annet galt.

Du bruker det tegnet som ligger på samme tast som stjernen, også må du ta det tegnet to ganger før og etter sitatet.

Må tilstå at jeg ikke skjønte det du sa om utseendet på skjermen. Ser du ikke knapper når du skal poste innlegg heller?

Skrevet

Du bruker det tegnet som ligger på samme tast som stjernen, også må du ta det tegnet to ganger før og etter sitatet.

Må tilstå at jeg ikke skjønte det du sa om utseendet på skjermen. Ser du ikke knapper når du skal poste innlegg heller?

Nei. Hele siden er fri for alt mulig egentlig.. ingen logo, ingen knapper. Bare linker man kan trykke på. Kanskje jeg har kommet inn en eller annen bakvei? ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

''En annen sak er at jeg synes hele forumet her ser helt merkelig ut, det er jo bare en smal stripe på venstre side av skjermen. Og her er ikke knapper, bare noen linker. Regner med at det er jeg som har gjort et eller annet galt.''

Prøv å trykke på en av lenkene under "Spør oss".

Skrevet

''En annen sak er at jeg synes hele forumet her ser helt merkelig ut, det er jo bare en smal stripe på venstre side av skjermen. Og her er ikke knapper, bare noen linker. Regner med at det er jeg som har gjort et eller annet galt.''

Prøv å trykke på en av lenkene under "Spør oss".

Nå er jeg inne med Explorer istedenfor google Chrome, og da ser det plutselig ganske normalt ut.

Skrevet

Det er lenge siden, ja. Jeg tror nesten ikke jeg har vært her siden 2002 eller noe sånt, bortsett fra en og annen gjesteopptreden. Nesten utrolig at nick og passord ikke er slettet!

Heiiiii! :-)

Skrevet

Oi - er det så lenge siden du var her fast? Jeg husker nicket ditt veldig godt, og tror vi snakket en de sammen, men jeg klarer ikke helt å plassere deg eksakt ift hvor mange barn og hvor i landet du kommer fra.

Jeg er sørlending, har barn født i 99, 01 og 04 - har vært en trofast dol'er i faktisk 12 år!

Koselig å se deg igjen :-)

Skrevet

Heiiiii! :-)

Heisann! :) Jammen er det ganske mange kjente her fremdeles! Så kos! :-)

Skrevet

Oi - er det så lenge siden du var her fast? Jeg husker nicket ditt veldig godt, og tror vi snakket en de sammen, men jeg klarer ikke helt å plassere deg eksakt ift hvor mange barn og hvor i landet du kommer fra.

Jeg er sørlending, har barn født i 99, 01 og 04 - har vært en trofast dol'er i faktisk 12 år!

Koselig å se deg igjen :-)

Jeg var her mye fra 96, mener jeg. Det var helt nytt da jeg startet. Og så fikk jeg et barn i 99 og en i 01, og da toern ble født varte det ikke så veldig lenge før jeg sluttet. Det er to gutter jeg har, da.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg var her mye fra 96, mener jeg. Det var helt nytt da jeg startet. Og så fikk jeg et barn i 99 og en i 01, og da toern ble født varte det ikke så veldig lenge før jeg sluttet. Det er to gutter jeg har, da.

''Og så fikk jeg et barn i 99 og en i 01, og da toern ble født varte det ikke så veldig lenge før jeg sluttet. Det er to gutter jeg har, da.''

Ja, det forklarer jo at du ikke fikk tid :P

Skrevet

Det er et helt fotballag med 99-gutter her. Dvs. støtteapparatet deres er her :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...