Gå til innhold

Den nyeste Narnia-filmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den egnet for en 9-åring? Hun er blodfan, har sett de to første på DVD og syns de var greie (bortsett fra et par skumle slåssescener). Jeg kommer til g sammen med henne, i så fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel forskjeller på niåringer. Jeg har en niåring i familien som har sett alle Harry Potter filmene, og jeg tviler vel på at Narnia kan være noe verre.

Skrevet

Det er vel forskjeller på niåringer. Jeg har en niåring i familien som har sett alle Harry Potter filmene, og jeg tviler vel på at Narnia kan være noe verre.

Selvsagt er det forskjell, hadde to tiåringer med på "A christmas carol" i fjor, den ene satt med hendene foran øynene stort sett hele filmen, den andre storkoste seg.

Som sagt så har hun sett de to første på DVD og maser og maser om å gå på kino og se den nye. Hadde den vært på DVD hadde jeg ikke vært i tvil, men film på kino kan virke litt mer mektig, hvis du skjønner?

Skrevet

Selvsagt er det forskjell, hadde to tiåringer med på "A christmas carol" i fjor, den ene satt med hendene foran øynene stort sett hele filmen, den andre storkoste seg.

Som sagt så har hun sett de to første på DVD og maser og maser om å gå på kino og se den nye. Hadde den vært på DVD hadde jeg ikke vært i tvil, men film på kino kan virke litt mer mektig, hvis du skjønner?

Det er vel ikke verre enn at dere går hvis det blir for ille. Vel, det blir jo bortkasta penger da, men da har hun i alle fall fått sjansen. Det finnes folk som har gått fra kino før :)

Skrevet

Den nyeste Narnia-filmen er ikke noe skumlere enn de to foregående, så hvis hun ikke har hatt noen problemer med dem, kan du trygt ta henne med på kino.

Gjest sosuNarnia3
Skrevet

Jeg så den med min 10-åring nå nettopp. Vi likte den begge godt, og hvis hun er fan av Narnia, vil det gå fint. Det er mindre vold i den tredje filmen, og historien er så fin (selvfølglig ikke på høyde med bøkene, men likevel fin). Den er litt skummel til tider, men hvis hun har sett Harry Potter, vil hun fint tåle dette. HP er verre synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...