Gjest dr. dyregod@online Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Herlig!! http://www.smp.no/nyheter/soere/article295216.ece 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Så godt at de fikk vofsen ned i god behold! ) 0 Siter
cathlin Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Ååååååå, stakkars Diesel! Settere er så nydelig hunder. De ser så utrolig snille og gode ut. Dette har jeg ikke fått med meg. Takk for historien:-) 0 Siter
Gjest huff og huff og voffvoff Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg for min del skjønner ikke nyhetsverdien... Og: hvem betalte alt? Forhåpentligvis eierne. Det er jo tross alt bare snakk om en bikkje. 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Herlig ja! Stakkars hund som har hatt kjempeangst i fem dager, og lengsel etter sin eier. 0 Siter
Holmes Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Så dyr aksjon bare for ei bikkje? Burde heller hatt en skarpskytter som kunne endt lidelsene hans fra langt hold. Det ville vært betydelig billigere enn å ha fjellklatrere, helikoptere osv i aksjon i flere dager. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Så dyr aksjon bare for ei bikkje? Burde heller hatt en skarpskytter som kunne endt lidelsene hans fra langt hold. Det ville vært betydelig billigere enn å ha fjellklatrere, helikoptere osv i aksjon i flere dager. Du! Holmes. Gi deg a.. Har du ikke sett på bildet av den søte hunden? 0 Siter
Mirabell Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Så dyr aksjon bare for ei bikkje? Burde heller hatt en skarpskytter som kunne endt lidelsene hans fra langt hold. Det ville vært betydelig billigere enn å ha fjellklatrere, helikoptere osv i aksjon i flere dager. Det var vel i det minste en god øvelse, var det ikke? 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Så dyr aksjon bare for ei bikkje? Burde heller hatt en skarpskytter som kunne endt lidelsene hans fra langt hold. Det ville vært betydelig billigere enn å ha fjellklatrere, helikoptere osv i aksjon i flere dager. Så kjæledyr er ikke verdt noe? Blir litt kvalm av å lese det du skriver. 0 Siter
Holmes Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Du! Holmes. Gi deg a.. Har du ikke sett på bildet av den søte hunden? Ja, bikkja var søt den. Er det et kriterium for å bli reddet? Det er i tilfelle en fordel for meg hvis jeg skulle trenge helikopter en gang;-) 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Ja, bikkja var søt den. Er det et kriterium for å bli reddet? Det er i tilfelle en fordel for meg hvis jeg skulle trenge helikopter en gang;-) Åh du er en søtnos også, skal vi kline? 0 Siter
cathlin Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Ja, bikkja var søt den. Er det et kriterium for å bli reddet? Det er i tilfelle en fordel for meg hvis jeg skulle trenge helikopter en gang;-) Som dyr er det en fordel å se søt ut (for oss mennesker), ja. Hvem hadde brydd seg om selen eller hvalen hvis den hadde sett ut som en pungrotte? 0 Siter
Holmes Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Åh du er en søtnos også, skal vi kline? Kommer litt an på hvordan du ser ut. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Så dyr aksjon bare for ei bikkje? Burde heller hatt en skarpskytter som kunne endt lidelsene hans fra langt hold. Det ville vært betydelig billigere enn å ha fjellklatrere, helikoptere osv i aksjon i flere dager. Kunne ikke vært mer enig. Det første jeg sa da jeg hørte om dette var at jeg håpte de betalte redningsaksjonen selv... men det gjorde de sikkert ikke. 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Kommer litt an på hvordan du ser ut. Jeg er en balletdanser hvis det sier deg noe. 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Kunne ikke vært mer enig. Det første jeg sa da jeg hørte om dette var at jeg håpte de betalte redningsaksjonen selv... men det gjorde de sikkert ikke. Hvorfor skal et menneske få gratis redningsaksjon, mens en hund ikke skal? 0 Siter
Holmes Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er en balletdanser hvis det sier deg noe. Ok. Jeg driver mest med linedance. 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Ok. Jeg driver mest med linedance. Litt harry med linedans, synes du ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.