Gå til innhold

Diesel reddet

Gjest dr. dyregod@online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Holmes

10

• trollemor;o)

8

• rose23

3

• cathlin

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ååååååå, stakkars Diesel! Settere er så nydelig hunder. De ser så utrolig snille og gode ut. Dette har jeg ikke fått med meg. Takk for historien:-)

Gjest huff og huff og voffvoff
Skrevet

Jeg for min del skjønner ikke nyhetsverdien... Og: hvem betalte alt? Forhåpentligvis eierne.

Det er jo tross alt bare snakk om en bikkje.

Gjest Klinkekula
Skrevet

Herlig ja! Stakkars hund som har hatt kjempeangst i fem dager, og lengsel etter sin eier.

Skrevet

Så dyr aksjon bare for ei bikkje? Burde heller hatt en skarpskytter som kunne endt lidelsene hans fra langt hold. Det ville vært betydelig billigere enn å ha fjellklatrere, helikoptere osv i aksjon i flere dager.

Skrevet

Så dyr aksjon bare for ei bikkje? Burde heller hatt en skarpskytter som kunne endt lidelsene hans fra langt hold. Det ville vært betydelig billigere enn å ha fjellklatrere, helikoptere osv i aksjon i flere dager.

Du! Holmes. Gi deg a.. Har du ikke sett på bildet av den søte hunden?

Skrevet

Det var vel i det minste en god øvelse, var det ikke?

Gjest Klinkekula
Skrevet

Så kjæledyr er ikke verdt noe? Blir litt kvalm av å lese det du skriver.

Skrevet

Du! Holmes. Gi deg a.. Har du ikke sett på bildet av den søte hunden?

Ja, bikkja var søt den. Er det et kriterium for å bli reddet? Det er i tilfelle en fordel for meg hvis jeg skulle trenge helikopter en gang;-)

Gjest Klinkekula
Skrevet

Ja, bikkja var søt den. Er det et kriterium for å bli reddet? Det er i tilfelle en fordel for meg hvis jeg skulle trenge helikopter en gang;-)

Åh du er en søtnos også, skal vi kline?

Skrevet

Som dyr er det en fordel å se søt ut (for oss mennesker), ja. Hvem hadde brydd seg om selen eller hvalen hvis den hadde sett ut som en pungrotte?

Skrevet

Åh du er en søtnos også, skal vi kline?

Kommer litt an på hvordan du ser ut.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Det første jeg sa da jeg hørte om dette var at jeg håpte de betalte redningsaksjonen selv... men det gjorde de sikkert ikke.

Gjest Klinkekula
Skrevet

Kommer litt an på hvordan du ser ut.

Jeg er en balletdanser hvis det sier deg noe.

Gjest Klinkekula
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Det første jeg sa da jeg hørte om dette var at jeg håpte de betalte redningsaksjonen selv... men det gjorde de sikkert ikke.

Hvorfor skal et menneske få gratis redningsaksjon, mens en hund ikke skal?

Skrevet

Jeg er en balletdanser hvis det sier deg noe.

Ok. Jeg driver mest med linedance.

Gjest Klinkekula
Skrevet

Ok. Jeg driver mest med linedance.

Litt harry med linedans, synes du ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...