Gå til innhold

Diesel reddet

Gjest dr. dyregod@online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem ville du ha reddet av en ateist og en muslim?

det er ikke er relevant spørsmål i forhold til det du ble spurt om. Bare svar på det du; valget mellom menneske og hund, hva ville du ha valgt?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Holmes

10

• trollemor;o)

8

• rose23

3

• cathlin

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hurrraaaa!

Jeg ringte politiet en gang jeg havnet i en elv sammen med en hest som ikke kom seg opp. Hesten lå fast på ryggen. Jeg satt ute i elven og holdt hodet til hesten over vannet for at den ikke skulle drukne. Men hva sa politiet.... "Vi kan ikke gjøre noe" "Å tilkalle brannvesenet blir for dyrt. Ring noen du kjenner der ute..." Så ser du på amerikanske dyreprogram der de rykker ut med mannskap og blålys for å redde et halt pinnsvin på motorveien eller syke akvariefisker... Angrer på at jeg ikke sto fram i media da jeg trengte hjelp. Fikk meg to spark også og kunne ha blitt drept. Men det gikk heldigvis bra i siste liten....

Skrevet

Når en ikke har egne barn blir en hund, katt, hest eller hva det skal være like verdifull for mange. Hvorfor er dette så fordømt vanskelig å forstå for enkelte?

Skrevet

Så dyr aksjon bare for ei bikkje? Burde heller hatt en skarpskytter som kunne endt lidelsene hans fra langt hold. Det ville vært betydelig billigere enn å ha fjellklatrere, helikoptere osv i aksjon i flere dager.

Redningspersonell har også behov for trening, slik sett har denne aksjonen vært svært nyttig for samfunnet. Om det hadde kommet inn ambulanseoppdrag som hadde involvert mennesker hadde selvfølgelig dette blitt prioritert og hunderedningen avbrutt.

Synes det er flott at dette fine dyret ble reddet, glad vi bor i en del av verden der også hunder blir satt pris på!

Skrevet

''Hvorfor skal et menneske få gratis redningsaksjon, mens en hund ikke skal?

''

Du svarer egentlig selv. HUnd. Menneske. Altså, en aldri så liten forskjell.

Hellekopteret betalte de selv. Redningsgruppen hadde ikke lov å ta imot betaling.

Gjest Duen Pollyana
Skrevet

Ateisten.

Gjest Modern77
Skrevet

Ja, bra man også redder dyr... men skal tro hvor mye denne redningsoperasjonen har kostet. Det er ikke akkurat gratis med klatrere og helikoptere. Men liv skal ikke måles i penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...