Gjest Aooaaa Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Flere her inne med migrene som ikke tåler noen former for alkohol? Hvordan arter det seg for deg om du drikker alkohol? 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Kjenner en i utlandet som ikke tåler alkohol i det hele tatt, så du er ikke alene. 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg reagerer på endel typer rødvin, og fikk hodepine (migrene) etter et halv glass. Etter tips har jeg lett meg fram til rødviner med lite/ingen garvesyre, og kan drikke rødvin som "normale" mennesker:-) 0 Siter
Gjest Aooaaa Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Jeg reagerer på endel typer rødvin, og fikk hodepine (migrene) etter et halv glass. Etter tips har jeg lett meg fram til rødviner med lite/ingen garvesyre, og kan drikke rødvin som "normale" mennesker:-) Det er ikke snakk om bare hodepine, men spysyke hele dagen derpå. Kan ikke ta noe som helst med alkohol i. Men er dette sjeldent?????? 0 Siter
Gjest januarblues Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Om jeg drikker moderat kan jeg slippe migrene, men ellers må jeg ta migrenetablett dagen etter for å slippe anfall - ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.