Gjest tutta flatbrød Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Det hender titt og ofte at jeg kommer over gode bilder fra nettet, og når jeg høyreklikker og lagrer bildet så skjer det ofte at det tar 5-15 sekunder før bildet laster ned til pc'n. Hvis det er flere bilder på rekke så pleier de første å være trege, for så å gå fortere jo lengre ut jeg kommer i rekken. Ellers er ikke pc'n min spesiell treg. Noen ideer på hva dette kommer av? 0 Siter
Sør Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Det kommer, med stor sannsynlighet, av at du har en treg internettforbindelse i forhold til dine forventninger. Subsidiert kan det komme av at du har en treg virusbeskyttelse/PC, som tar tid å sjekke det du laster ned (hvis den gjør det fortløpende). Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest tutta flatbrød Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Aha. Jeg har maxi-linje fra Canal Digital så jeg tror ikke det er hastigheten det kommer av, men det er muligens F-secure som "holder igjen" når jeg laster ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.