Gå til innhold

har dere smakt røkt rotten hai før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest norrøntfilologen

Ja. Det er ingen kulinarisk opplevelse...

Dog - det er noe du kan gjøre: Ikke tygg. Setter det seg i tennene (og konsistensen tilsier at det vil gjøre det), har du et problem. Skyll det ned med det lokale brennevinet.

Jeg fikk det servert under et studieopphold en sommer for lenge siden. Færøyingen som var med, kjøpte med seg for å ha til kveldens vorspiel. Jeg skjønner at man må drikke en del hvis haien er snacksen.

Forøvrig var dette den eneste organiserte studieturen jeg har vært på der vi fikk servert 40% brennevin i bussen på alle ekskursjonene....

Ja. Det er ingen kulinarisk opplevelse...

Dog - det er noe du kan gjøre: Ikke tygg. Setter det seg i tennene (og konsistensen tilsier at det vil gjøre det), har du et problem. Skyll det ned med det lokale brennevinet.

Jeg fikk det servert under et studieopphold en sommer for lenge siden. Færøyingen som var med, kjøpte med seg for å ha til kveldens vorspiel. Jeg skjønner at man må drikke en del hvis haien er snacksen.

Forøvrig var dette den eneste organiserte studieturen jeg har vært på der vi fikk servert 40% brennevin i bussen på alle ekskursjonene....

Luktet det sterkt også?

Vet at de serverer det mye på fester og sånn. Tror jeg hadde spydd bare av lukta. Kanskje de har andre smakssander enn andre? kanskje det er genetisk?

• 3 uker senere...
Gjest norrøntfilologen

Luktet det sterkt også?

Vet at de serverer det mye på fester og sånn. Tror jeg hadde spydd bare av lukta. Kanskje de har andre smakssander enn andre? kanskje det er genetisk?

Nja - direkte fioler luktet det vel ikke, men jeg har kjent verre... :o)

Annonse

Nja - direkte fioler luktet det vel ikke, men jeg har kjent verre... :o)

Snakket med en islending som var oppvokst med det .og likte det. Hun sa at det var noe en måtte lære seg å like, Man likte det ikke første gangen.

Er oddsen bedre om en smaker på det før skolealder? Er det det som skal til for å like det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...