Gjest 4og8åring Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Vi lurer på å gå ut å spise med barna, sånn i 17-18 tiden, er det store muligheter for å finne noe åpent da? 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Ja. Jeg husker for mange år siden at vi var på et utested hele kvelden. 0 Siter
Gjest 4og8åring Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Ja. Jeg husker for mange år siden at vi var på et utested hele kvelden. Hvor var det da? Oslo? Jeg har googlet, og finner ingenting, selv ikke i Oslo. Det finns sikkert, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne det. 0 Siter
Sør Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Hvor var det da? Oslo? Jeg har googlet, og finner ingenting, selv ikke i Oslo. Det finns sikkert, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne det. Jeg vil tro du enten må sjekke rundt individuelt, ringe eller se på hjemmesiden (noen skriver det sikkert der). Hvor mange som har åpent vet jeg ikke. med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.